Blog Archives


Csaláskezelési monitoring szakértő


Csaláskezelési monitoring szakértő

Partnerünk:
Több, mint 25 éve nyereségesen működői hazai pénzintézet, többszörös Év társadalmilag felelős bankja kitüntetés nyertese. Főbb céljai közé tartozik az átláthatóságra épülő társadalmi szerepvállalás és a pénzügyi tudatosság nevelése. Bővülő csapatunkba most Csaláskezelési monitoring szakértőt keresnek.

Feladatok:

  • Fraud monitoring rendszer működtetése, a rendszer által generált riasztások kezelése, kivizsgálása.
  • Szükség esetén telefonos egyeztetés az ügyfelekkel.
  • Ügyfelek átutalási megbízásainak és bankkártyás tranzakcióinak ellenőrzése.
  • Kivizsgálások eredményéinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása.
  • A rendelkezésre álló információk ellenőrzése az esetleges gyanús tevékenységek felderítése, megelőzése érdekében.
  • Részvétel a csalásmegelőzési jogszabályoknak-, belső banki szabályzatoknak és a felügyeleti elvárásoknak való megfelelés biztosításában és ennek ellenőrzésében.
  • Az első védelmi vonaltól – elsősorban a telefonos ügyfélszolgálattól – érkező csalásgyanús bejelentések kezelése.
  • Kapcsolattartás a bank más szervezeti egységeivel, csalásmegelőzési szempontú ellenőrzések támogatása.

Elvárások:

  • Motivál, hogy a csaláskezelés területének sikeres működtetésében részt vegyél,
  • Középfokú végzettséggel rendelkezel,
  • Minimum 1 éves tapasztalatod van pénzintézeti munkában,
  • Csalás, incidenskezelési területen szerzett legalább 1 éves tapasztalattal bírsz,
  • Önállóság, alaposság, felelősségtudatosság jellemez;
  • Birtoklod az alábbi jellemvonásokat:
  • Kockázatérzékenység, proaktív problémamegoldó képesség;
  • Kiváló konfliktuskezelési készség, lényeglátás;
  • Elemzői szemléletmód;
  • Nagyfokú pontosság, precizitás;
  • Kiváló kommunikációs készség.

Előnyt jelent:
 

  • 7/24 munkarendben szerzett tapasztalat,
  • Ügyfélkapcsolat tartáshoz szükséges angol nyelvtudás (szóban és írásban).

Amit kínálunk:

  • Otthonról végezhető munka
  • Béren felüli kiemelkedő juttatások
  • Cafetéria, Élet-és balesetbiztosítás
  • Családias környezet

Munkaidő: folyamatos munkarend, műszakbeosztás szerint
 




Accountant


About our partner:

Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.

Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

 

Responsibilities:

  • Booking the invoices, bank, general ledger on daily basis
  • Prepare daily cash flow report based on bank accounts
  • Checking the suppliers year-end balance, turnover and confirm them
  • Participating in the monthly closing
  • Participating in VAT reporting
  • Prepare KSH and MNB statistic report
  • Providing overall support for colleagues working in finance team, close cooperation with Finance Manager

 

Requirements:

  • At least a secondary degree in economics / finance or BSC/MSC degree in finance or similar
  • Qualified accountant, registered accountant is an advantage
  • Oracle/SAP knowledge is an advantage
  • Communication level in English
  • 2+ years of relevant experience
  • Strong MS Office knowledge, especially in Excel
  • Strong analytical skills and ability to understand business needs and influence business impact
  • Can-do attitude, excellent communication and interpersonal skills
  • Attention to details and accurate data management

 

What we can offer:

  • Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
  • Stable, multinational work environment
  • Cafeteria package



Senior Accountant


About our partner: 
Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.
Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

Responsibilities: 

  • Responsible for accurate and timely monthly, quarterly and yearly financial closing and reporting to the management, authorities and external and internal auditors.
  • Responsible for the preparation of the statutory and IFRS financial statements.
  • Prepare various Tax declaration and returns
  • Establishing and enforcing proper accounting methods.
  • Support the development and implementation of SAP to increase the effectiveness of the existing accounting and reporting systems as well as the operations.
  • Provide financial analysis to the management to support the growth of the Company.
  • Guide and support the accounting team.
  • Perform Ad-Hoc duties as per company and management needs.

Requirements: 

  • Bachelor's degree in Economics or equivalent.
  • Chartered accountant in IFRS.
  • Minimum 8-10 years of relevant professional experience in accounting and reporting under IFRS standards.
  • Hungarian and fluent English knowledge
  • Ability to work in a fast paced and deadline driven environment.
  • SAP and Oracle highly preferred.
  • Experience in ERP implementation would be an advantage.
  • Advanced excel skills required.
  • Disciplined and well organized.
  • Hardworking and able to handle pressure.
  • Ability to work independently.

What we can offer: 

  • Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
  • Stable, multinational work environment
  • Cafeteria package



Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor


Egy globális vállalat leányvállalataként partnerünk magyarországi fióktelepe erős és stratégiai pozíciót tölt be a magyar kenőanyag-piacon. Elkötelezett és motivált munkatársat keresnek back-office csapatukba az alábbi pozícióba.
Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Főbb feladatok:

  • Összekötő funkció a hazai társosztályok, külföldi pénzügyi osztály, valamint a hazai pénzügyi szolgáltató partnerek között
  • Értékesítő/beszerző kollégák munkájának támogatása
  • Napi adminisztratív feladatok ellátása
  • Rendszeres riportálási feladatok
  • Részvétel a havi zárásban
  • Kintlévőség kezelés
  • Adatszolgáltatások elkészítésében való részvétel

Elvárások:

  • Pénzügyi-számviteli végzettség (közép-/ felsőfokú)
  • MS Office tapasztalat (kiemelten Excel)
  • Legalább középszintű angol nyelvismeret
  • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny
  • Rendszerszemléletű gondolkodás
  • Felelősségteljes, önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség, határozott fellépés, célorientált személyiség
  • Jó szervezőkészség

Amit kínálunk

  • Kihívást és fejlődést jelentő feladatok
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Home Office lehetőség
  • A hatékony munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (mobiltelefon, laptop)
  • Hosszútávú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Budaörs
Amennyiben érdekli ez a lehetőség, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát.

 




Internal Control Officer


About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.

Tasks

  • Designing selected components of internal control framework, second line of defense control framework, fraud prevention and detection controls
  • Support staff participating in the development and implementation of selected components of the

internal control framework, second line of defense framework and fraud prevention and detection controls and their incorporation in the appropriate policies, procedures and guidance documents

  • Supporting the development of communication, awareness and training materials and activities related to risk management, internal control and fraud prevention and detection control processes and systems

Requirements

  • Fluent English
  • Relevant work experience



Accounting Specialist


About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.
Tasks

  • Process assigned transactions and maintain financial records accurately
  • Provide technical support to Field Offices, Regional Bureaux and HQ divisions
  • Monitor compliance by users in different entities with the relevant financial rules, regulations and procedures.
  • Prepare ad-hoc and recurring reports, analyses and reconciliations on assigned accounts/areas of responsibility
  • Verify that the financial transactions are correct.
  • Monitor and follow-up on open items, variances, errors and other issues identified.
  • Carry out month-end and year-end closing activities
  • Gather information and documentation requested by auditors and propose responses to audit queries.

Requirements
 

  • Fluent English
  • At least 2 years relevant experience
  • Experience with ERP financial modules (PeopleSoft, Oracle or SAP).

Preferable
 

  • Experience with MSRP Finance applications
  • Experience with accrual accounting (IPSAS, IFRS or similar).



Senior Accounts Receivable Specialist


Saját pénzügyi csapatunkba keresünk Senior Accounts Receivable Specialist kollégát, budapesti irodánkba.

A Manpower globális vezető szerepet tölt be a munkaerő-közvetítés és a munkaerő-kölcsönzés területén, és minden méretű szervezet számára folyamatos munkaerő-közvetítési megoldásokat kínál az üzleti agilitás és versenyképesség fokozása érdekében.Szellemi és fizikai munkakörökre, belépő szintű pozícióktól kezdve egészen felsővezetőkig, speciális szaktudást igénylő állások kapcsán, iparágtól függetlenül minden területen nyújtunk toborzási szolgáltatást.

 

Feladatok:
• Napi kommunikáció az ügyfeleinkkel
• Részvétel a számlázási folyamatban
• A behajtási folyamat optimalizálása
• Lejárt követelések és a vevőegyenlegek folyamatos figyelése
• Számlázási problémák megoldása és ügyfélszámla-lekérdezések kezelése
• Rendszeres és ad hoc riportok készítése

 

Elvárások:
• Minimum 3 év tapasztalat AR Clerk/Credit Controller pozícióban vagy hasonló pénzügyi munkakörben
• Magabiztos számviteli és Excel ismeretek
• Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
• Pénzügyi területen szerzett felsőfokú végzettség
• Precíz munkavégzés
• Problémamegoldó képesség
• Proaktív és következetes gondolkodás

 

Amit kínálunk:
• bónuszlehetőség
• pörgős, támogató csapat
• cafeteria
• céges laptop és mobiltelefon
• stabil vállalati háttér és hosszútávú munkalehetőség
• fejlődési, tanulási lehetőség




Főkönyvelő


Kedves Főkönyvelő!

A Manpower edelényi Partneréhez keresi főkönyvelő kollégáját.

Partnerünk egy hollandiai csoport tagja. Ipari hőcserélőket épít, amelyeket a folyadékként, kriogén hőmérsékleten tárolt cseppfolyósított gázok visszagázosítására használnak. 

Munkaköri leírás:

  • Pénzügyi adminisztratív asszisztensként széles körben alkalmazható és felelős a pénzügyi adminisztráció, valamint a szerződés- és személyzeti adminisztráció különböző részeiért. Szorosan együttműködik majd a kontrollerrel, valamint az üzemeltetési és pénzügyi vezetővel.
  • A változatos, sokféle feladatot tartalmazó munka nem jelent problémát számodra. Élvezed, hogy sokféle feladatot vállalsz, és ezt magad felé húzod. Adminisztratív szempontból erős vagy, és könnyen tudsz váltani a különböző tevékenységek között. Az önálló munkavégzés nem jelent számodra problémát, és élvezed, hogy egy kis csapatban több feladatért vagy felelős.

Milyen feladatai vannak?
 

  • A munka hangsúlya a pénzügyi adminisztráció teljes körű irányításán, valamint némi HR munkán van.

A következő feladatokért leszel felelős:

  • Fizetendő számlák adminisztrációja: beleértve a beszerzési számlák rögzítését, az elsődleges szállítói adatok ellenőrzését és a heti kifizetési ajánlási lista elkészítését.
 
  • Adósok adminisztrációja: beleértve az értékesítési számlák létrehozását, az ügyfelek nyilvántartását és az elsődleges adatok ellenőrzését.
 
  • HR-támogatási feladatok: beleértve a munkaidő-nyilvántartások feldolgozását és felülvizsgálatát, a külső bérszámfejtő irodával való kommunikációt, valamint a beteg- és behajtási értesítések feldolgozását.
 
  • Kapcsolattartó pontként való fellépés; mind belsőleg a pénzügyi osztállyal, mind külsőleg a bérszámfejtő irodával, valamint a könyvvizsgáló könyvelővel.

 

  • Vezetői támogató munka; a vezérigazgatónak való jelentéstétel: a P&L havi jelentése, a személyzet munkaóráinak termelékenysége, a projektek bruttó árrés kimutatásai, az egyéb működési költségek havi ingadozása, Pénzforgalmi előrejelzés készítése. A tárgyi eszközök, befektetett eszközök nyilvántartásának vezetése
 
Elvárás:
  • Mérlegképes könyvelő végzettség
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás

Kompenzációs csomag:

  • Szenioritás alapú bér
  • Karácsonyi bónusz
  • Munkába járás támogatás
  • Balesetbiztosítás

Lokáció:

  • Edelény



Könyvelő


Partnerünkrol:
 Partnerünk piacvezeto a könyvelési megoldások nyújtásában, több mint 500 multinacionális ügyfelük van és 40 országban jelen van.

Ha szélesköru tapasztalatokkal rendelkezel a pénzügyi és számviteli adminisztráció területén, szeretnéd összefoglalóan a pénzügyi és számviteli tevékenységeket felügyelni és javaslatokat tenni a hatékonyabb munkavégzésre akkor jelenztkezz!

Feladatok:

  • munkatervek kidolgozása a Managerrel együtt, a Partner utasítása szerint
  • teljeskörű könyvelés, adózás felügyelete, ellenőrzése
  • eseti zárásokra, könyvvizsgálatra való felkészülés, annak megszervezése
  • tanácsadás számviteli rendszerek bevezetésével kapcsolatban
  • adóbevallások készítése
  • végelszámolás felügyelete
  • kapcsolattartás az ügyfél kulcsfontosságú vezetoivel, könyvvizsgálójávala
  • feladatok kijelölése, a prioritások meghatározása az Asszisztensek részére
  • Gyakornokok és Asszisztensek mentorálása

Elvárások:

  • legalább 3 év multinacionális környezetben szerzett gyakorlat
  • felsofokú gazdasági végzettség (preferált szak: a pénzügy- számvitel vagy gazdálkodás és menedzsment)
  • középfokú angol nyelvtudás
  • Word- és Excel ismeret naprakész ismerete
  • nagy munkabírás
  • precizitás, logikus gondolkodás, monotonitás-turés
  • csapatban történo munkavégzés
  • szakmai fejlodési igény

Előnyök:

  • mérlegképes könyvelői regisztráció
  • nagyobb vállalatirányítási szoftverek ismerete
  • második idegen nyelv ismerete

Amit kínálunk:

  • multinacionális ügyfelek
  • piacvezeto vállalat
  • elore tervezheto karrierút
  • összetartó csapat
  • tréningsorozatban való részvétel
  • home office lehetoség és eszközök
  • 5 nap bónusz szabadság
  • szakmai képzések (belso szakérto csapat támogatásával) és a változatos ügyfélportfólió biztosítja a gyors szakmai fejlodési lehetoséget
  • alapfizetésen felüli bónusz