Blog Archives


Key Account Manager


Partnerünkről:
Partnerünk egy hazai papír-írószer vállalat, amely ma már számos budapesti és vidéki, valamint szlovákiai szaküzlettel rendelkezik. Most keresik új Key Account Manager kollégájukat csapatukba.

Feladatok:

  • Újonnan bevezetett márka/ termékcsoport gondozása és képviselete
  • Kapcsolatok kialakítása és fenntartása meglévő ügyfelekkel/partnerekkel és viszonteladókkal
  • A meglévő mellett további értékesítési, üzleti lehetőségek feltárása, az értékesítési célok megvalósítása
  • Üzleti tárgyalások vezetése
  • Kereskedelmi kapcsolatrendszer kezelése, partner boltok látogatása Budapest és vonzáskörzetében
  • A brand fejlesztése, attraktív megjelenítése a partnereknél
  • Dokumentációk és riportok készítése
  • Ügyfélelégedettség biztosítása, utógondozás, ügyfélkapcsolatok erősítése
  • Piaci tevékenységek elemzése és a márka teljesítményének folyamatos nyomon követése
  • Együttműködés a beszerzéssel és az ügyvezetéssel a termékportfólió fejlesztése érdekében

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
  • Kezdeményező szemléletű ügyfélkezelés
  • Dinamikus, vevőorientált fellépés
  • Ambiciózus, határozott személyiség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Angol társalgási szint

Előnyök:

  • Papír írószer, irodaszer ismeretek
  • Visual merchandiser tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Elérhető bónusz
  • Cafeteria
  • Céges autó



Sales Support Specialist


Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítési Támogató Szakember pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Feladatok:

  • Ügyfélkapcsolatok ápolásában, szerződés megújításokban, módosításokban való közreműködés;
  • Egyszerűbb megrendelői szerződések megkötésének lebonyolítása
  • A folyamatban lévő ajánlatok és szerződések naprakész követése, rövid határidővel történő lezárása,
  • Értékesítési adatbázisok folyamatos frissítése, kezelése,
  • Vállalati ügyfélkezelő-rendszer kezelése
  • Szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
  • Áremelések adminisztratív lebonyolításában történő aktív részvétel
  • Egyszerűbb értékesítési kimutatások elkészítése, kezelése

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • 1-2 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Excel, Word, Levelező-rendszerek és Internet magabiztos használata)
  • Vállalati ügyfélkezelő-rendszerek (CRM) használatában szerzett gyakorlat 
  • Nyitottság a műszaki dolgok irányában
  • Értékesítői attitüd
  • Kiemelkedő kommunikációs készség

Amit kínálunk:
•            Versenyképes, biztos havi alapbér
•            Hosszútávú, stabil munkalehetőség és éves bónusz lehetőség
•            Cafetéria, medicover szolgáltatási csomag
•            Támogató légkör és teljeskörű betanítás

Munkavégzés helye:
•            Budapest

 




Értékesítő


Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítő pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Kiemelkedő bér, bónuszok, céges autó, folyamatos szakmai  fejlődési lehetőség és támogató csapat vár, a munka és a magánélet egyensúlyával. Ha hunter értékesítő típus vagy, jelentkezz!

Feladatok:

  • Klasszikus, általános értékesítési feladatok ellátása
  • Új üzleti lehetőségek, ügyfelek felkutatása, megszerzése és rendszeres látogatása
  • Karbantartási és egyéb szerviz-szolgáltatások értékesítése
  • Ajánlatok, szerződések kezelése
  • Ügyféladatbázis frissítése, adminisztráció
  • Berendezések karbantartásra történő átadásának előkészítése és nyomon követése
  • Meglévő  ügyfélkapcsolatok ápolása
  • Meglévő karbantartási szerződések meghosszabbítása, módosítása

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • 2-3 év szolgáltatás értékesítésében szerzett tapasztalat
  • Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány
  • Értékesítői attitűd
  • Kiemelkedő kommunikációs készség

Előnyök:
Épületüzemeltetéshez kapcsolódó területen (építőipar) szerzett értékesítési tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Tapasztalathoz mért, bejelentett, kiemelkedő alapbér
  • Cafeteria
  • Medicover szolgáltatási csomag
  • Céges telefon, laptop
  • Céges autó
  • Havi bónusz
  • Éves bónusz
  • Tréningek, tanfolyamok
  • Betanítás, támogatás
  • Jó munkahelyi légkör
  • Munka- magánélet egyensúlya



Business Support for Services Deals


In your role as a Business Support Specialist, you will be responsible for the execution of the end-to-end deal operational process. This is a central team acting as a deal support center for Services in the region. The Customer Business Support Team assist, and process deals within the CRM/Harmony system. Supported by your team members, you will guide deals through the quote-to-booking process. The team is expected to contribute to revenue growth and profitability by processing sales opportunities for both existing and net new customers and achieve order targets. The teams support Services Deals like Professional Services and Premium Engagement.

RESPONSIBILITIES

  • Responsible for execution of the end-to-end deal operational process / quote-to-cash process
  • Processing customer requests for deal offerings and completing the required inputs (Harmony/CRM Opportunities, Quotations).
  • Partnering with different roles like Services Account Executives, Delivery Partner, Commercial Finance, Centralized Deal Support (CDS) & Order-to-Invoice (O2I) Teams to support the sales process and facilitate deal closure.
  • Contract creation with automated tools and support the approval process for these.

REQUIREMENTS

  • Bachelor’s degree (preferred)
  • 2-5 years of experience working in a Sales Operations or Deal Support capacity which can include legal, commercial or contracting background
  • A strong background in sales processes, quote-to-cash process & deal execution preferred
  • Experience in a fast-paced environment, ability to multitask, prioritize and solve problems
  • Extremely detailed-oriented, organized, and great communication skills (both oral and written)
  • Working experience within a cross country working environment (preferred)
  • Experience with MS Office (esp. Excel or Word)
  • Experience with Sales Tools like DocuSign, CPQ/CRM 
  • Flexibility to work varied business hours to ensure full Business Support coverage, especially at quarter and year-end

English language skills mandatory. Other European languages are beneficial, German language skills preferred.
 




Területi értékesítési képviselő


Partnerünk:

Partnerünk több, mint 10 éve közreműködik az egészséges takarmány biztosításában. A minőségi állati takarmányokon kívül biztosítják a termékek kiszállítását, valamint szakmai tanácsaik, szolgáltatásaik és innovációik pozitívan járulnak hozzá partnereik tevékenységéhez. Most csapatukba keresik új területi értékesítési képviselőjüket.

Rugalmas munkavégzési hely:

Bács-Kiskun megye, Győr-Moson-Sopron megye, Heves megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye

Feladatok

  • Új ügyfelek megszerzése. Az aktív ügyfelekkel a partnerkapcsolat ápolása és bővítése.
  • Árajánlatok kidolgozása. Árjegyzéki árváltozás továbbítása határidőn belül.
  • Cégünk, tevékenységünk, termékeink, új termékeink, megoldásaink stb. bemutatása a partnereknél.
  • Takarmányozási szaktanácsadás. Takarmányadagok számítása és optimalizálása.
  • Termékeink betárolásával és tartósításával és raktározásával kapcsolatos szaktanácsadás, személyes aktív segítségnyújtás.
  • Kiállítások, konferenciák és szakmai szemináriumokon való aktív részvétel és szerevezésben való segítségnyújtás
  • Kintlévőségek kezelése, fizetési ütemezési javaslatok kidolgozása
  • Piackutatás
  • Napi és heti munkaterv kidolgozása, jelentése és betartásabács
  • Szorosan közreműködni a logisztikai részleggel, eladó kollégákkal és felettesekkel

 

Elvárások:

  • Minimum 1-3 év értékesítői képviselői tapasztalat hasonló területen
  • Főiskolai/ egyetemi végzettség, agrármérnöki, elsősorban állattenyésztési szakon
  • Jó kommunikációs és tárgyalóképesség
  • Ügyfélorientált, határozott fellépés
  • Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség
  • B kategóriás jogosítvány

 

Előnyt jelent:

Állattenyésztési szakmai tapasztalat.

 

Amit kínálunk

  • Változatos, kihívásokkal teli munkakör
  • Szakmai fejődési lehetőség
  • Dinamikus csapat, családias légkör
  • Versenyképes fizetés, Cafetéria, Céges autó, negyedéves -és éves bónuszok



Értékesítési Képviselő (NYUGAT-MAGYARORSZÁG)


ÉRTÉKESÍTÉSI KÉPVISELŐ
Nyugat-Magyarország

Partnerünk:
Partnerünk vezető prémium szeszes italokat gyártó cége, amely a világ kedvenc italmárkáit szolgálja fel több mint 160 országban. Most keresik új képviselőjüket Győr-Moson-Sopron (Győr), Veszprém (Veszprém, Várpalota) megyéből (a Balaton északi része).
Ha érdekel az értékesítés világa, és szeretnél egy fiatalos-lendületes csapat tagja lenni várjuk jelentkezésed.
Feladatok:

  • A meglévő partnerbázis folyamatos növelése
  • Az üzleti lehetőségek felkutatása a HoReCa szektorban
  • Partnerre szabott, egyedi ajánlatok kidolgozása, ajánlat készítés, ajánlatok nyomon követése
  • Partnerkör önálló kezelése, vevői igények nyomon követése
  • Céges márka forgalmának a növelése a partnereknél
  • Marketing aktivitások szervezése a fentiek elérése érdekében
  • Edukációs és kóstoltató programok szervezése
  • Precíz adminisztráció

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Vendéglátásban és/vagy értékesítésben szerzett tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány
  • Kiváló kommunikációs készség, lendületes karakter

Amit kínálunk:

  • Havi és éves bónuszok
  • Céges gépjármű (korlátlan használatra)
  • Telefon, Laptop, Tablet
  • Folyamatos fejlődési lehetőségek, tréningek
  • Élet-, baleset-, és egészség biztosítás
  • Dolgozói kedvezmények



Hygene Product Manager


Kedves Hygene Product Manager!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Hygene Product Manager kollégáját.

Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok

  • Folyamatos kapcsolattartás az anyacéggel és a higéniai üzletág vezetőivel Csehországban (angol üzleti nyelven)
  • Részt vesz a külföldi oktatásokon
  • Árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása, project management
  • A cégcsoport higéniai termékeinek ismerete, oktatása a területi képviselők részére
  • Prezentációkat készít és előad
  • Közös látogatások a területi képviselőkkel, egyéni látogatások a meglévő ügyfeleknél
  • Új ügyfelek akvirálása
  • Az ERP rendszer magas szintű ismerete
  • Havi riportok, beszámolók készítése,
  • A társosztályokkal folyamatos kapcsolattartás
  • Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

  • Higiénia területen szerzett értékesítési tapasztalat (min. 3 év)
  • Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • Felsőfokú végzettség
  • Jó kommunikációs és prezentációs készség.
  • Sales attitűd
  • Magas szintű excel ismeret
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Szenioritás alapú bér
  • Céges autó (magánhasználatra is)
  • Éves bónusz
  • Cafeteria

Lokáció:
Központi hely Budapest, munkavégzés helye országos




Területi képviselő


Kedves Területi képviselő!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Területi képviselő kollégáját.
Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok:

  • Az értékesítési stratégia kidolgozásában és az éves business plan elkészítésében aktív részvétel
  • Kapcsolattartás a kiemelt vevőkkel, árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása,
  • project management
  • Prezentációkat készít és előad
  • Új nagy cégek felkutatása, ügyfélszerzés (100 főnél több fizikai dolgozót foglalkoztatón cégek)
  • Közbeszerzéseken való aktív és önálló részvétel
  • Az éves árbevétel és OP növelése
  • Az ERP rendszer magas szintű ismerete
  • Havi reeportok, beszámolók készítése, analizálja a teljes értékesítési csapat eredményét
  • Heti jelentést ad le tevékenységéről a cégvezető részére
  • Új területi képviselő esetén, annak betanítása, közös vevőlátogatások
  • A társosztályokkal folyamatos kapcsolatot tart, tájékoztat.
  • Az értékesítési kollégákkal közösen részt vesz a termékfejlesztésben
  • Vevői szerződések készítése, ellenőrzése (jogi segítséggel)
  • Vevői kondíciók folyamatos ellenőrzése, azok optimalizálása (fizetési határidők, szállítási határidők, átadási árak)
  • Konszignációs raktárak negyedéves leltárának felügyelete, összesítése és leadása a logisztikai vezetőnek
  • Aktív részvétel a kiállításokon, céges rendezvényeken,
  • Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

  • Ipari területen széleskörű ismeretség, kapcsolatrendszer
  • Magas szintű excel ismeret
  • B kategóriás jogosítvány

Előny:

  • Munkavédelmi területen szerzett tapasztalat (Értékesítés)

Amit kínálunk

  • Szenioritás alapú bér
  • Céges autó (magánhasználatra is)
  • Éves bónusz
  • Cafeteria

Lokáció:
Budapest/ Nyugat- Magyarország

 




Sales Consultant


Partnerünk:

Partnerünk belsőépítészeti, lakberendezési területre fókuszáló innovatív cég. Legfőbb célja a szállodai és lakóprojektek testreszabott megoldásokkal történő kiszolgálása. Ha szeretnél te is egy dinamikusan növekedő, fiatalos, lendületes csapat tagja lenni jelentkezz hozzánk most!

Feladatok:

  • Megbeszélések szervezése és vezetése potenciális ügyfelekkel, fókuszban az értékesítési terv teljesítése
  • Ügyfélgenerálás a meglévő ügyfélbázis felhasználásával és új lehetőségek kutatásával
  • Tanácsadói értékesítéssel kapcsolatos megbeszélések magyar és angol nyelven is
  • Egyedi árképzési stratégiák készítése projektekhez
  • Árképzésben és az ajánlatok készítésében való részvétel az értékesítési tanácsadó csapatunkkal
  • Szoros együttműködés más részlegekkel
  • Szerződések tárgyalása, árképzés, termékválasztások
  • Szoros és érdemi kapcsolattartás partnereinkkel
  • Folyamatos piackutatás, a pipeline adatbázis frissítése és adatbázis karbantartása, versenytársak elemzése
  • Konferenciákon, networking eseményeken való részvétel
  • Iparági trendek követése, ügyfelek és partnerek tájékoztatása
  • Csatlakozás a projektmenedzsmenthez az átadásokon
  • Marketing folyamatokban való aktív részvétel, social media felületek kezelése

Elvárások:

  • B2B tapasztalat közép- és nagyvállalati projektekben
  • Ismeretek a vendéglátásban, valamint a lakás- és irodaiparban (már meglévő kapcsolatrendszer előnyt jelent)
  • Sikerorientált, motivált, alapvetően kritikus gondolkodású
  • Kreatív feladatkezelés
  • Kezdeményező, könnyen dolgozik egyénileg és csapatban
  • Kiváló időgazdálkodás
  • Előny a kommunikációs szint angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Kiemelkedő bérezés és teljesítmény alapú bónuszrendszer
  • Céges autó és a munkavégzéshez szükséges eszközök
  • Dinamikusan növekvő, innovatív környezet
  • Fejlődési lehetőség
  • Karrier út



Területi képviselő (Pest)


Kedves Területi képviselő!

Partnerünk Európa egyik vezető textilipari szolgáltató vállalata. 175 év tapasztalattal rendelkeznek ezen a területen. Rendkívül sokféle textilipari terméket kínálnak, így például munkaruhákat, szőnyegeket, ipari szőnyegeket.

 

 

Feladataid:

 

  • Az új értékesítési szerződések megkötése és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok megalapozása
  • Ajánlatok készítése, prezentálása a potenciális ügyfeleknek
  • Új ügyfeleknél a szolgáltatás indítása, méretvétel
  • Tevékenységét tudatosan tervezése, hatékonyságát fejlesztése, összhangban a cég értékeivel, az értékesítési tervekkel és a vonatkozó utasításokkal
  • Rendszeres riportok készítése

 

 

Elvárások:

  • Kiemelkedő tárgyalási és kapcsolatteremtési képesség
  • Hunter sales
  • Vezetői engedély és gépjármű vezetői gyakorlat
  • „can do” attitűd
  • Aktív angol nyelvtudás

 

 

Kompenzációs csomag:

  • Alapbér szenioritás alapján
  • Havi bónusz, amelynek nincs felső határa
  • Cafeteria,
  • Céges autó

Lokáció:
Pest/ Otthoni