Blog Archives


Administrative Assistant


Asszisztens francia nyelvtudással

A leendő kolléga feladata, hogy a belső és külső forrásokból származó információk koordinálásával, szoros együttműködéssel segítse a Vezetőket az időgazdálkodásuk optimalizálásában.
 

Fő feladatok:

  • Naptár meghívások kezelése (konfliktusok megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása)
  • Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső)
  • Utazási ügyintézés
  • Nemzetközi kiküldetések szervezése
  • Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése
  • Utánkövetés, iktatás a belső rendszerek használatával (elektronikus/papíralapú nyilvántartások vezetése, információk rendszerezése)
  • A bejövő és kimenő levelezés kezelése és rangsorolása, Outlook e-mailek, levelek fogadása és szűrése
  • Csomagok kezelése külföld/belföldre

 

Szükséges kompetenciák:

 

  • Legalább kétéves korábbi tapasztalat felsővezető vagy csapat támogatásában nemzetközi környezetben
  • Magas szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség francia és angol nyelven
  • Kiváló szervezési és időgazdálkodási készség
  • Képesség összetett, időbeosztásos napirendek kezelésére
  • Megbízható ítélőképesség, prioritások felállításának és döntések meghozatalának képessége.
  • Részletekre való odafigyelés
  • Szervezési készség
  • Előny az alapdiploma

 

Amit adunk:

    • Versenyképes fizetés
    • Teljes otthoni munkavégzés



Executive Assisztens


Partnercégünk:
Partnerünk egy piacvezető vállalat a biztosítási szegmensben.
A munkakör célja Támogatja a vezérigazgatót különböző üzleti és szervezeti ügyekben. Feladatai közé tartozik az igazgatósági szintű döntések támogatása és folyamatos fejlesztése. Irányítja az üzleti tervek kidolgozását, együttműködik a vállalat stratégiai és politikai fejlesztésében. A különböző osztályok közötti kapcsolat fenntartása és az együttműködés hatékony koordinálása is a feladatai közé tartozik.
Feladatok
• Vezetői támogatás nyújtása a vezérigazgatónak a vállalat napi tevékenységeiben, annak érdekében, hogy segítse a hatékony irányítást és vezetést.
• Az igazgatóság rendszeres üléseinek támogatása, magában foglalva az ülés napirendjének összeállítását, jegyzőkönyv és határozati lista elkészítését.
• Részvétel a stratégia kidolgozásában és a Boardal kapcsolatos szabályzatok támogatása az MTvel összhangban.
• Felelősség a vezérigazgató által kért vezetői jelentések és prezentációk elkészítéséért.
• Együttműködés az ügyvezető asszisztenssel a vezérigazgatói iroda zökkenőmentes és hatékony működésének biztosítása érdekében, beleértve a vezérigazgató elsődleges kapcsolattartó pontjaként való funkcionálást és a más üzleti egységekkel való kapcsolattartást.
• Stratégiai tervezés támogatása, ideértve a társterületek stratégiáinak összehangolását és az osztályvezetőknek nyújtott segítséget az operatív tervek kidolgozásában és nyomon követésében, a vállalati célkitűzések és a megvalósítás összhangjának biztosítása érdekében.
Elvárások
• Iskolai végzettség: Egyetem/ Főiskola
• Specializáció: Közgazdaságtan
• Nyelvtudás: Angol
• Nyelvtudás szintje: középfok/ felsőfok
• Munkatapasztalat: 1-2 év hasonló pozícióban
Amit kínálnak
• Cafeteria támogatás
• Hybrid munkavégzés
• Bónusz lehetőségek
• Balesete biztosítás
• Támogató közeg




Export-import vámügyintéző


Partnerünkről:
Van már tapasztalatod vámügyintézésben?
Ha szeretnél  olyan céghez csatlakozni, ahol  családias hangulatban telnek a mindennapok, itt nyugodt munkád lehet  támogató és befogadó könyezetben, jelentkezz!
Parnerünk 25 éve élen jár a folyadékok és gázok elosztására és szabályozására szolgáló, legkorszerűbb integrált csőhálózati rendszerek fejlesztésében, így egy hosszútávon sikeres cég tagja lehetsz.

Feladatok:

  • Export és import ügyintézés: szállítások megszervezése, kapcsolattartás a különböző szállítmányozó cégekkel, kamionok megrendelése, kiscsomag szállítások szervezése
  • Beérkező vevői rendelések ellenőrzése és rögzítése a vállalat irányírási rendszerben, rendelés visszaigazolások küldése
  • Kapcsolattartás a vevőkkel a várható szállításokkal kapcsolatban
  • Az export és import szállítások előírt vám dokumentumainak kezelése
  • Környezet védelmi díj (KVD) nyilvántartás vezetése importra és vám árura
  • Reexport és vám visszaigénylés ügyintézése
  • Auditok és ellenőrzések során dokumentumok kezelése
  • Nyilvántartások kezelése, és adminisztratív jellegű feladatok elvégzése (pl. EKAER)

Elvárások:

  • Vámügyintéző képesítés
  • Vámügyintézés területén szerzett 3 év tapasztalat
  • Angol középfokú nyelvtudás (szóban és írásban)
  • MS Excel magabiztos használata
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Kreativitás, határozottság
  • Jó kommunikációs és együttműködési készség

Amit kínálunk:

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Versenyképes fizetés
  • Cafeteria
  • Éves bónusz
  • Bejárási támogatás
  • Képzések
  • Családias hangulat
  • Befogadó, támogató szakmai környezet
  • Fejlődési lehetőség
  • Lendületes, fiatalos csapat
  • Elérhető, nyitott, közvetlen vezetői csapat
  • Ingyen kávé
  • Céges rendezvények, csapatépítők

 




Sales Support


Partnerünk:

Partnerünk belsőépítészeti, lakberendezési területre fókuszáló innovatív cég. Legfőbb célja a szállodai és lakóprojektek testreszabott megoldásokkal történő kiszolgálása. Ha szeretnél te is egy dinamikusan növekedő, fiatalos, lendületes csapat tagja lenni jelentkezz hozzánk most!

Feladatok:

  • Az értékesítési folyamatok teljes körű segítése és támogatása szoros együttműködésben az értékesítési csapattal és más részlegekkel, ideértve, de nem kizárólagosan a beszerzést és a projektmenedzsmentet
  • Ajánlatok készítése Excelben és/vagy CRM szoftverben
  • Árlisták előkészítése az ajánlatokhoz
  • Megrendelések feldolgozása a beszállítókkal
  • Professzionális kapcsolattartás az ügyfelekkel és a partnerekkel
  • Rendelés visszaigazolások kezelése, és azok összehasonlítása az árlistákkal
  • Tender anyagok gyűjtése, azok bekérése a beszállítóktól
  • Az értékesítési adatok és egyéb releváns információk adatbeviteli feladatainak elvégzése, valamint egy rendezett és hozzáférhető iratrendszer fenntartása
  • Részvétel a piackutatásban, vevőgenerálásban és egyéb marketing feladatokban az értékesítési csapattal vagy önállóan
  • Magyar és angol nyelvű dokumentumfordítás
  • Szerződések véleményezése és kitárgyalásában való aktív részvétel

Elvárások:

  • Erős szóbeli, írásbeli és személyes kommunikációs készségek
  • Kiváló időgazdálkodás
  • Kiemelkedő analitikai készségek
  • Multitasking és gyors adaptáció képessége
  • Elhivatottság, céltudatosság és precizitás
  • Részletorientáltság
  • Irodai Office programok magas szintű ismerete

Amit kínálunk:

  • Kiemelkedő bérezés és éves bónuszrendszer
  • Dinamikusan növekvő, innovatív környezet
  • Fejlődési lehetőség
  • Karrier út



Front Office Munkatárs


Partnerünkről:
Szerinted is rend a lelke mindennek? Szívesen lennél egy folyamatosan nyüzsgő csapat segítő szelleme, aki rendszert visz a mindennapokba?

Képzelj el egy rendkívüli ütemben fejlődő, innovatív gondolkodású, közel 100 fős, lendületes csapatot, ahol az új kolléga vonatkozásában a senioritás kevésbé, ám a rátermettség és az elhivatottság annál inkább számít. Ez a csapat dolgozik azon, hogy a kreatív építész tervezői és a precíz mérnöki területeket ötvözve magas szintű szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területeken.  

Ha úgy érzed, hogy tudsz azonosulni partnerünkkel és az iroda „motorjaként” a mindennapok szervezettsége és ütemezhetőségének fenntartására rátermettnek érzed magad, akkor csatlakozz!

 

Feladatok:

  • Recepciós feladatok ellátása: telefon és kapucsengő kezelése, vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése, időpontok egyeztetése
  • Üzenetek továbbítása, belső kommunikáció támogatása
  • Irodai működés általános felügyelete, hibabejelentések és kérések továbbítása az üzemeltető felé
  • Iroda, tárgyalók rendjének fenntartása
  • Általános beszerzési feladatok ellátása
  • Eszközök átadása és átvétele
  • Postázási feladatok ellátása
  • Irodához kapcsolódó parkolóhelyek felügyelete, nyilvántartások vezetése
  • Egyéb ad hoc jellegű feladatok

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Nagyfokú önállóság, rendszerszemlélet
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Határozott, magabiztos fellépés
  • Csapatjátékos hozzáállás
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Pontos, proaktív munkavégzés
  • Igényesség, precizitás
  • Cég iránti elkötelezettség, lojalitás
  • gazdasági, pénzügyi tájékozottság
  • alapfokú angol nyelvtudás
  • műszaki / mérnöki területek iránti érdeklődés

Amit kínálnak:

  • aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében,
  • közvetlen vezetőség,
  • lelkes, támogató, fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet,
  • hosszútávú lehetőség, képességek és teljesítmény függvényében folyamatosan növekvő felelősséggel,
  • a munka és a felelősség mértékéhez igazodó, versenyképes bérezés,
  • próbaidőt végig kísérő mentorprogram.



Szerződéskezelő


A Manpower budapesti Partneréhez keresi Szerződéskezelő kollégáját!

Feladatok

  • Új finanszírozási szerződések dokumentációjának kezelése, változások rögzítése és biztonsági másolatok készítése, archiválás a belső eljárási szabályok szerint, ügyfél mappa készítése és folyamatos karbantartása.
  • Szállítói számlák kiegyenlítésével kapcsolatos ügyintézés
  • Ügyletek aktiválása és számlázásban való közreműködés
  • Dokumentáció teljeskörűségének biztosítása.
  • Finanszírozott Eszközök vagyonbiztosítási fedezetbe vonásának érdekében a megfelelő vagyonbiztosítás megkötésében való közreműködés.
  • Kapcsolattartás társosztályokkal, szoros együttműködés.

Elvárások
 

  • Pénzügyi gazdasági végzettség
  • Kommunikációs szintű angol vagy német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • MS Office, Word, Excel, Outlook ismeretek
  • Különböző feladatok egyidejű ütemezésére és elvégzésére való képesség
  • Kiváló kommunikációs készség, rugalmas hozzáállás
  • Rendszerben gondolkodás és kiváló szervezőkészség