Administrative Assistant
Asszisztens francia nyelvtudással
A leendő kolléga feladata, hogy a belső és külső forrásokból származó információk koordinálásával, szoros együttműködéssel segítse a Vezetőket az időgazdálkodásuk optimalizálásában.
Fő feladatok:
- Naptár meghívások kezelése (konfliktusok megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása)
- Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső)
- Utazási ügyintézés
- Nemzetközi kiküldetések szervezése
- Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése
- Utánkövetés, iktatás a belső rendszerek használatával (elektronikus/papíralapú nyilvántartások vezetése, információk rendszerezése)
- A bejövő és kimenő levelezés kezelése és rangsorolása, Outlook e-mailek, levelek fogadása és szűrése
- Csomagok kezelése külföld/belföldre
Szükséges kompetenciák:
- Legalább kétéves korábbi tapasztalat felsővezető vagy csapat támogatásában nemzetközi környezetben
- Magas szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség francia és angol nyelven
- Kiváló szervezési és időgazdálkodási készség
- Képesség összetett, időbeosztásos napirendek kezelésére
- Megbízható ítélőképesség, prioritások felállításának és döntések meghozatalának képessége.
- Részletekre való odafigyelés
- Szervezési készség
- Előny az alapdiploma
Amit adunk:
-
- Versenyképes fizetés
- Teljes otthoni munkavégzés