Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Key Account Manager

Partnerünkről:
Partnerünk egy hazai papír-írószer vállalat, amely ma már számos budapesti és vidéki, valamint szlovákiai szaküzlettel rendelkezik. Most keresik új Key Account Manager kollégájukat csapatukba.

Feladatok:

Újonnan bevezetett márka/ termékcsoport gondozása és képviselete
Kapcsolatok kialakítása és fenntartása meglévő ügyfelekkel/partnerekkel és viszonteladókkal
A meglévő mellett további értékesítési, üzleti lehetőségek feltárása, az értékesítési célok megvalósítása
Üzleti tárgyalások vezetése
Kereskedelmi kapcsolatrendszer kezelése, partner boltok látogatása Budapest és vonzáskörzetében
A brand fejlesztése, attraktív megjelenítése a partnereknél
Dokumentációk és riportok készítése
Ügyfélelégedettség biztosítása, utógondozás, ügyfélkapcsolatok erősítése
Piaci tevékenységek elemzése és a márka teljesítményének folyamatos nyomon követése
Együttműködés a beszerzéssel és az ügyvezetéssel a termékportfólió fejlesztése érdekében

Elvárások:

Minimum középfokú végzettség
Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
Kezdeményező szemléletű ügyfélkezelés
Dinamikus, vevőorientált fellépés
Ambiciózus, határozott személyiség
B kategóriás jogosítvány
Angol társalgási szint

Előnyök:

Papír írószer, irodaszer ismeretek
Visual merchandiser tapasztalat

Amit kínálunk:

Elérhető bónusz
Cafeteria
Céges autó

Sales Support Specialist

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítési Támogató Szakember pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Feladatok:

Ügyfélkapcsolatok ápolásában, szerződés megújításokban, módosításokban való közreműködés;
Egyszerűbb megrendelői szerződések megkötésének lebonyolítása
A folyamatban lévő ajánlatok és szerződések naprakész követése, rövid határidővel történő lezárása,
Értékesítési adatbázisok folyamatos frissítése, kezelése,
Vállalati ügyfélkezelő-rendszer kezelése
Szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
Áremelések adminisztratív lebonyolításában történő aktív részvétel
Egyszerűbb értékesítési kimutatások elkészítése, kezelése

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
1-2 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Excel, Word, Levelező-rendszerek és Internet magabiztos használata)
Vállalati ügyfélkezelő-rendszerek (CRM) használatában szerzett gyakorlat 
Nyitottság a műszaki dolgok irányában
Értékesítői attitüd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Amit kínálunk:
•            Versenyképes, biztos havi alapbér
•            Hosszútávú, stabil munkalehetőség és éves bónusz lehetőség
•            Cafetéria, medicover szolgáltatási csomag
•            Támogató légkör és teljeskörű betanítás

Munkavégzés helye:
•            Budapest

 

Értékesítő

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítő pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Kiemelkedő bér, bónuszok, céges autó, folyamatos szakmai  fejlődési lehetőség és támogató csapat vár, a munka és a magánélet egyensúlyával. Ha hunter értékesítő típus vagy, jelentkezz!

Feladatok:

Klasszikus, általános értékesítési feladatok ellátása
Új üzleti lehetőségek, ügyfelek felkutatása, megszerzése és rendszeres látogatása
Karbantartási és egyéb szerviz-szolgáltatások értékesítése
Ajánlatok, szerződések kezelése
Ügyféladatbázis frissítése, adminisztráció
Berendezések karbantartásra történő átadásának előkészítése és nyomon követése
Meglévő  ügyfélkapcsolatok ápolása
Meglévő karbantartási szerződések meghosszabbítása, módosítása

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
2-3 év szolgáltatás értékesítésében szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
B kategóriás jogosítvány
Értékesítői attitűd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Előnyök:
Épületüzemeltetéshez kapcsolódó területen (építőipar) szerzett értékesítési tapasztalat

Amit kínálunk:

Tapasztalathoz mért, bejelentett, kiemelkedő alapbér
Cafeteria
Medicover szolgáltatási csomag
Céges telefon, laptop
Céges autó
Havi bónusz
Éves bónusz
Tréningek, tanfolyamok
Betanítás, támogatás
Jó munkahelyi légkör
Munka- magánélet egyensúlya

Business Support for Services Deals

In your role as a Business Support Specialist, you will be responsible for the execution of the end-to-end deal operational process. This is a central team acting as a deal support center for Services in the region. The Customer Business Support Team assist, and process deals within the CRM/Harmony system. Supported by your team members, you will guide deals through the quote-to-booking process. The team is expected to contribute to revenue growth and profitability by processing sales opportunities for both existing and net new customers and achieve order targets. The teams support Services Deals like Professional Services and Premium Engagement.
RESPONSIBILITIES

Responsible for execution of the end-to-end deal operational process / quote-to-cash process
Processing customer requests for deal offerings and completing the required inputs (Harmony/CRM Opportunities, Quotations).
Partnering with different roles like Services Account Executives, Delivery Partner, Commercial Finance, Centralized Deal Support (CDS) & Order-to-Invoice (O2I) Teams to support the sales process and facilitate deal closure.
Contract creation with automated tools and support the approval process for these.

REQUIREMENTS

Bachelor’s degree (preferred)
2-5 years of experience working in a Sales Operations or Deal Support capacity which can include legal, commercial or contracting background
A strong background in sales processes, quote-to-cash process & deal execution preferred
Experience in a fast-paced environment, ability to multitask, prioritize and solve problems
Extremely detailed-oriented, organized, and great communication skills (both oral and written)
Working experience within a cross country working environment (preferred)
Experience with MS Office (esp. Excel or Word)
Experience with Sales Tools like DocuSign, CPQ/CRM 
Flexibility to work varied business hours to ensure full Business Support coverage, especially at quarter and year-end

English language skills mandatory. Other European languages are beneficial, German language skills preferred.
 

Területi értékesítési képviselő

Partnerünk:

Partnerünk több, mint 10 éve közreműködik az egészséges takarmány biztosításában. A minőségi állati takarmányokon kívül biztosítják a termékek kiszállítását, valamint szakmai tanácsaik, szolgáltatásaik és innovációik pozitívan járulnak hozzá partnereik tevékenységéhez. Most csapatukba keresik új területi értékesítési képviselőjüket.

Rugalmas munkavégzési hely:

Bács-Kiskun megye, Győr-Moson-Sopron megye, Heves megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye

Feladatok

Új ügyfelek megszerzése. Az aktív ügyfelekkel a partnerkapcsolat ápolása és bővítése.
Árajánlatok kidolgozása. Árjegyzéki árváltozás továbbítása határidőn belül.
Cégünk, tevékenységünk, termékeink, új termékeink, megoldásaink stb. bemutatása a partnereknél.
Takarmányozási szaktanácsadás. Takarmányadagok számítása és optimalizálása.
Termékeink betárolásával és tartósításával és raktározásával kapcsolatos szaktanácsadás, személyes aktív segítségnyújtás.
Kiállítások, konferenciák és szakmai szemináriumokon való aktív részvétel és szerevezésben való segítségnyújtás
Kintlévőségek kezelése, fizetési ütemezési javaslatok kidolgozása
Piackutatás
Napi és heti munkaterv kidolgozása, jelentése és betartásabács
Szorosan közreműködni a logisztikai részleggel, eladó kollégákkal és felettesekkel

 

Elvárások:

Minimum 1-3 év értékesítői képviselői tapasztalat hasonló területen
Főiskolai/ egyetemi végzettség, agrármérnöki, elsősorban állattenyésztési szakon
Jó kommunikációs és tárgyalóképesség
Ügyfélorientált, határozott fellépés
Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség
B kategóriás jogosítvány

 

Előnyt jelent:

Állattenyésztési szakmai tapasztalat.

 

Amit kínálunk

Változatos, kihívásokkal teli munkakör
Szakmai fejődési lehetőség
Dinamikus csapat, családias légkör
Versenyképes fizetés, Cafetéria, Céges autó, negyedéves -és éves bónuszok

Értékesítési Képviselő (NYUGAT-MAGYARORSZÁG)

ÉRTÉKESÍTÉSI KÉPVISELŐ
Nyugat-Magyarország

Partnerünk:
Partnerünk vezető prémium szeszes italokat gyártó cége, amely a világ kedvenc italmárkáit szolgálja fel több mint 160 országban. Most keresik új képviselőjüket Győr-Moson-Sopron (Győr), Veszprém (Veszprém, Várpalota) megyéből (a Balaton északi része).
Ha érdekel az értékesítés világa, és szeretnél egy fiatalos-lendületes csapat tagja lenni várjuk jelentkezésed.
Feladatok:

A meglévő partnerbázis folyamatos növelése
Az üzleti lehetőségek felkutatása a HoReCa szektorban
Partnerre szabott, egyedi ajánlatok kidolgozása, ajánlat készítés, ajánlatok nyomon követése
Partnerkör önálló kezelése, vevői igények nyomon követése
Céges márka forgalmának a növelése a partnereknél
Marketing aktivitások szervezése a fentiek elérése érdekében
Edukációs és kóstoltató programok szervezése
Precíz adminisztráció

Elvárások:

Középfokú végzettség
Vendéglátásban és/vagy értékesítésben szerzett tapasztalat
B kategóriás jogosítvány
Kiváló kommunikációs készség, lendületes karakter

Amit kínálunk:

Havi és éves bónuszok
Céges gépjármű (korlátlan használatra)
Telefon, Laptop, Tablet
Folyamatos fejlődési lehetőségek, tréningek
Élet-, baleset-, és egészség biztosítás
Dolgozói kedvezmények

Hygene Product Manager

Kedves Hygene Product Manager!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Hygene Product Manager kollégáját.

Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok

Folyamatos kapcsolattartás az anyacéggel és a higéniai üzletág vezetőivel Csehországban (angol üzleti nyelven)
Részt vesz a külföldi oktatásokon
Árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása, project management
A cégcsoport higéniai termékeinek ismerete, oktatása a területi képviselők részére
Prezentációkat készít és előad
Közös látogatások a területi képviselőkkel, egyéni látogatások a meglévő ügyfeleknél
Új ügyfelek akvirálása
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi riportok, beszámolók készítése,
A társosztályokkal folyamatos kapcsolattartás
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Higiénia területen szerzett értékesítési tapasztalat (min. 3 év)
Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
Felsőfokú végzettség
Jó kommunikációs és prezentációs készség.
Sales attitűd
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Központi hely Budapest, munkavégzés helye országos

Területi képviselő

Kedves Területi képviselő!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Területi képviselő kollégáját.
Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok:

Az értékesítési stratégia kidolgozásában és az éves business plan elkészítésében aktív részvétel
Kapcsolattartás a kiemelt vevőkkel, árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása,
project management
Prezentációkat készít és előad
Új nagy cégek felkutatása, ügyfélszerzés (100 főnél több fizikai dolgozót foglalkoztatón cégek)
Közbeszerzéseken való aktív és önálló részvétel
Az éves árbevétel és OP növelése
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi reeportok, beszámolók készítése, analizálja a teljes értékesítési csapat eredményét
Heti jelentést ad le tevékenységéről a cégvezető részére
Új területi képviselő esetén, annak betanítása, közös vevőlátogatások
A társosztályokkal folyamatos kapcsolatot tart, tájékoztat.
Az értékesítési kollégákkal közösen részt vesz a termékfejlesztésben
Vevői szerződések készítése, ellenőrzése (jogi segítséggel)
Vevői kondíciók folyamatos ellenőrzése, azok optimalizálása (fizetési határidők, szállítási határidők, átadási árak)
Konszignációs raktárak negyedéves leltárának felügyelete, összesítése és leadása a logisztikai vezetőnek
Aktív részvétel a kiállításokon, céges rendezvényeken,
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Ipari területen széleskörű ismeretség, kapcsolatrendszer
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Előny:

Munkavédelmi területen szerzett tapasztalat (Értékesítés)

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Budapest/ Nyugat- Magyarország

 

Sales Consultant

Partnerünk:

Partnerünk belsőépítészeti, lakberendezési területre fókuszáló innovatív cég. Legfőbb célja a szállodai és lakóprojektek testreszabott megoldásokkal történő kiszolgálása. Ha szeretnél te is egy dinamikusan növekedő, fiatalos, lendületes csapat tagja lenni jelentkezz hozzánk most!

Feladatok:

Megbeszélések szervezése és vezetése potenciális ügyfelekkel, fókuszban az értékesítési terv teljesítése
Ügyfélgenerálás a meglévő ügyfélbázis felhasználásával és új lehetőségek kutatásával
Tanácsadói értékesítéssel kapcsolatos megbeszélések magyar és angol nyelven is
Egyedi árképzési stratégiák készítése projektekhez
Árképzésben és az ajánlatok készítésében való részvétel az értékesítési tanácsadó csapatunkkal
Szoros együttműködés más részlegekkel
Szerződések tárgyalása, árképzés, termékválasztások
Szoros és érdemi kapcsolattartás partnereinkkel
Folyamatos piackutatás, a pipeline adatbázis frissítése és adatbázis karbantartása, versenytársak elemzése
Konferenciákon, networking eseményeken való részvétel
Iparági trendek követése, ügyfelek és partnerek tájékoztatása
Csatlakozás a projektmenedzsmenthez az átadásokon
Marketing folyamatokban való aktív részvétel, social media felületek kezelése

Elvárások:

B2B tapasztalat közép- és nagyvállalati projektekben
Ismeretek a vendéglátásban, valamint a lakás- és irodaiparban (már meglévő kapcsolatrendszer előnyt jelent)
Sikerorientált, motivált, alapvetően kritikus gondolkodású
Kreatív feladatkezelés
Kezdeményező, könnyen dolgozik egyénileg és csapatban
Kiváló időgazdálkodás
Előny a kommunikációs szint angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

Kiemelkedő bérezés és teljesítmény alapú bónuszrendszer
Céges autó és a munkavégzéshez szükséges eszközök
Dinamikusan növekvő, innovatív környezet
Fejlődési lehetőség
Karrier út

Területi képviselő (Pest)

Kedves Területi képviselő!

Partnerünk Európa egyik vezető textilipari szolgáltató vállalata. 175 év tapasztalattal rendelkeznek ezen a területen. Rendkívül sokféle textilipari terméket kínálnak, így például munkaruhákat, szőnyegeket, ipari szőnyegeket.

 

 

Feladataid:

 

Az új értékesítési szerződések megkötése és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok megalapozása
Ajánlatok készítése, prezentálása a potenciális ügyfeleknek
Új ügyfeleknél a szolgáltatás indítása, méretvétel
Tevékenységét tudatosan tervezése, hatékonyságát fejlesztése, összhangban a cég értékeivel, az értékesítési tervekkel és a vonatkozó utasításokkal
Rendszeres riportok készítése

 

 

Elvárások:

Kiemelkedő tárgyalási és kapcsolatteremtési képesség
Hunter sales
Vezetői engedély és gépjármű vezetői gyakorlat
„can do” attitűd
Aktív angol nyelvtudás

 

 

Kompenzációs csomag:

Alapbér szenioritás alapján
Havi bónusz, amelynek nincs felső határa
Cafeteria,
Céges autó

Lokáció:
Pest/ Otthoni

Fogyasztói Kapcsolatok Képviselő

Fogyasztói kapcsolatok képviselő
Fogyasztói kapcsolatok képviselői munkakörbe keresünk új kollégákat a Philip Morris Magyarország Kft-hez meghatározott megyékbe.
Ebben a munkakörben a feladataid közé tartozik majd a fogyasztók gyors és hatékony támogatása és a helyszíni segítségnyújtás.
Feladatok
Fogyasztókkal történő gyors és hatékony kapcsolattartás, majd személyes látogatás és segítségnyújtás Magyarország meghatározott területén, megyéjében.
Füstmentes termékeinket használó fogyasztók teljes körű, magas minőségű tájékoztatása, kérdéseinek megválaszolása, termékhasználati ismereteik bővítése a megfelelő jogi korlátozások figyelembe vételével
Kereskedői támogatás, segítségnyújtás
Prémium szolgáltatások által magas fogyasztói elégedettség elérése és megőrzése
Adminisztrációs tevékenységek pontos elvégzése (fogyasztói interakciók adminisztrálása, terméknyilvántartó rendszer kezelése)
Téged keresünk, ha
Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel (érettségi)
Ügyfelekkel, fogyasztókkal szereztél már 1-2 év tapasztalatot (ügyfélszolgálat, értékesítés)
B kategóriás vezetői engedéllyel, valamint minimum 2 év gépjárművezetési tapasztalattal rendelkezel
Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel
Rugalmas és mobilis vagy (a pozíció betöltéséhez elengedhetetlen)
Fogyasztóközpontú a gondolkodásod
Kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel; határozottan kommunikálsz és könnyen megtalálod a hangot másokkal
Eredményorientáltság jellemez
Angol nyelvtudás előnyt jelent
Mit nyújtunk a pozícióhoz
A versenyképes fizetés és cafeteria csomag mellett a következőket kínáljuk:
Önkéntes nyugdíjpénztár
Magán egészségbiztosítás
13. havi fizetés
Céges gépjármű
Fizetett szülői szabadság
Különböző céges egészségmegőrző és szabadidős programok
Tanulási és fejlődési lehetőség

 

Sales Manager

Our partner is a global producer and supplier of different food products. They are the TOP three surimi processor in the world and one of the largest seafood producers in Europe. Along its core business, they are constantly expanding its business portfolio with logistics, sales, distribution, and constructions.
Full management of the production, logistics, distribution and sales chain enables the company to meet the highest quality standards and is therefore the main factor for its international success. They are highly aware of its impact on the environment, our partner puts into practice comprehensive CSR policy. Huge part of their environmental efforts, via digitization, investments into innovative production and transportation solutions enabling us to save thousands of trees and significantly curb the CO2 emissions each year.
They are looking for a SALES Manager to the Budapest office.
 
SALES manager (HoReCa)

Your responsibilities:

•        Initiate and lead negotiations with HoReCa sector clients (including HoReCa distributors), to develop relationships and achieve mutually agreed goals;
•        Supervise clients activities following agreed targets;
•        Build strong relationships with customers;
•        Develop and execute sales plans, forecasts;
•        New products launch;
•        Implement of promotions/ sales strategies;
•        Follow up competitor’s activities and market trend;
•        Prepare monthly sales plan/ reports;
•        Manage the orders and logistic process supervising;
•        Communication with central office;
•        Cooperate with 3PL company;
•        Implement marketing campains;
•        Other sales activities and reports.

Requirements:
•        2+ years of similar employment experience, preferably in FMCG sector;
•        Higher education (University or similar);
•        English language;
•        Initiative, responsibty, analytical thinking;
•        Good communication skills;
•        Strategic approach;
•        Selforganized person;
•        Open minded for innovations;
•        Ambition for personal improvement;
•        Good computer skills (MS Office, Outlook).

We offer:
•        All supplies to perform the duties;
•        Interesting job, personal and professional development opportunities.

 



Megtekintés