Banner Default Image

Junior marketing manager

Vissza a kereséshez

Junior marketing manager

Feladatok:
  • Aktív részvétel a brand és trade marketing tervek, operatív feladatok kidolgozásában és megvalósításában
  • A márka-, és termékismeret fejlesztése, növekedési lehetőségek felkutatása
  • Piac,- és márkaelemzés
  • Lokális 4P stratégia kidolgozása a teljes piac, csatornák, ügyfelek szintjén
  • Együttműködés a logisztikával és értékesítéssel a vállalati célok sikeres elérése és fejlesztése érdekében: árbevétel, bruttó profit, márkarészesedés, márkaismertség, és márkaelégedettség
  • Felelősség a meghatározott marketing költségvetésért
  • Részvétel az európai marketing értekezleteken
  • Riportálás angol és magyar nyelven
Elvárások:
  • Kiemelkedő kommunikációs és prezentációs képesség mind magyar, mind angol nyelven
  • Felsőfokú végzettség – Marketing szakirányon
  • Junior jelentkező esetén min. 1 év marketing területen szerzett tapasztalat operatív marketingben, vállalati oldalon
  • Senior jelentkező esetében 3-5 év marketing területen szerzett tapasztalat operatív marketingben – vállalati oldalon, termékmarketing területen
  • Alkalmazott, magas szintű Excel és PowerPoint tudás
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás szóban és írásban (napi munkavégzéshez tartozik az angol nyelv használata)
  • Erős analitikus képesség
  • Magabiztos, határozott kiállás, "can-do" attitűd.
  • Nagyfokú önállóság
Előnyt jelent:
  • Digitális marketing területen szerzett tapasztalat