Banner Default Image

Key Account Manager

Vissza a kereséshez

Key Account Manager

Partnerünkről:
Fagyasztott élelmiszeripari termékeket forgalmazó nemzetközi partnercégünk részére keresünk Key Account Managert
A felelősségi kör elsősorban Magyarország területére terjed ki.
A munkavégzés Home Office-ban történik, de a munka gyakori belföldi utazással jár.

Feladatok:

  • Ügyfelek látogatása és velük való kapcsolattartás,
  • Termékek belistázása, ennek értékelése,
  • Üzleti tervek készítése,
  • Akciótervek kialakítása,
  • Termékek belistázása,
  • Piaci árak nyomon követése,
  • Promóciós kalendárium létrehozása a meglévő partnerekkel,
  • Konkurens termékek figyelemmel kisérése,
  • Árajánlatok, kereskedelmi kimutatások és beszámolók elő- és elkészítése,
  • Belföldi szakmai rendezvények és szolgálati utak szervezésében való aktív részvétel, cégképviselet,
  • Megállapodások előkészítése,
  • Folyamatos írásos és szóbeli kapcsolattartás magyar kereskedelmi partnerekkel,
  • Megrendelésekkel kapcsolatos ügyintézés.



Elvárások:

  • Utazásra való hajlandóság (Magyarország területén belül).
  • Felsőfokú végzettség (MBA, közgazdasági, gazdasági terület)
  • 3-5 év, FMCG szektorban szerzett partnerkezelési tapasztalat
  • Folyékony aktív angol nyelvtudás (írásban és szóban)
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek, ezen belül az excel magas szintű ismerete
  • Kiváló kommunikációs, prezentációs készség, strukturált, analitikus gondolkozásmód
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Nagyfokú önállóság és megbízhatóság
  • Csapatjátékos
  • „B” kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat



Amít kínálunk:

  • Versenyképes bérezés
  • Bejelentett munkaviszony
  • Rugalmas munkaidő
  • Hosszútávú munkalehetőség, stabil hátterű cég
  • Home Office lehetőség
  • Céges gépkocsi magánhasználatra is
  • Céges telefon, laptop



Előnyök:

  • Nemzetközi környezetben szerzett munkatapasztalat