Banner Default Image

Alkatrész értékesítési adminisztrátor

Vissza a kereséshez

Alkatrész értékesítési adminisztrátor

Partnerünkről:
Megbízónk egy német vállalatcsoport magyar leányvállalata, melynek profilja új és használt munkagépek értékesítése, szervizelése. A leendő kollégát modern munkakörülmények, családias kollektíva és a feladathoz illő versenyképes kompenzáció várja, egy stabil, szegmensében piacvezető cégnél.

Feladatok:
  • vevői ajánlatkérések feldolgozása
  • árajánlatok elkészítése
  • megrendelések visszaigazolása
  • alkatrész készletek naprakész követése
  • alkatrészek importbeszerzése
  • importfuvar szervezés / EKAER ügyintézés
  • belföldi fuvarszervezés
  • számlázás
  • operatív kapcsolattartás az ügyfelekkel, a konszern gyáraival, szervizvezetőkkel, fuvarszervező cégekkel, raktárral
Elvárások:
  • min. 3 év hasonló munkakörben szerzett releváns tapasztalat
  • minimum középfokú végzettség
  • „talpraesett”, önálló munkavégzés
  • munkájára igényes, pontos és megbízható
  • folyamatszemlélettel rendelkezik
  • ügyfélorientált, jó problémamegoldó képesség jellemzi
  • megbízhatóan kommunikál angolul vagy németül szóban és írásban egyaránt
  • saját gépjármű a bejáráshoz előny

Amit kínálunk:
  • kiemelkedő fizetés
  • családias, segítőkész légkör
  • modern irodai környezet
  • stabil, nemzetközi hátterű munkáltató