Szűrés vlami alapján Kategória
Szűrés vlami alapján Állapot
Szűrés vlami alapján Város
Nyissa meg a pozíciókat (297)
SzékesfehérvárFejér Permanent Jan 27, 2022 Blue collar Partnerünkről: Partnerünk 30 éves múlttal rendelkező, gumiabroncsok kis- és nagykereskedelmi forgalmazásával foglalkozó innovatív cég. Palettájuk folyamatosan bővül, jelenleg több, mint 50 márka termékei állnak a vásárlók rendelkezésére. Feladatok: áruátvétel, árukiadás komissiózás raktári rend fenntartása raktározási feladatok végrehajtása Elvárások: precíz, pontos munkavégzés terhelhetőség csapatjátékos attitűd megbízhatóság fizikai terhelhetőség ügyfélközpontúság Amit kínálunk: saját munkaruházat bejelentett munkaviszony bejárás támogatása cafeteria stabil, hosszú távú munkahely összetartó, jókedvű csapat munkavégzés helye: Tatabánya
BudapestPest Permanent Jan 27, 2022 Engineering Partnerünkről: A cég, ahol dolgozhatsz, globális szinten vezető szerepet tölt be az emeléstechnika területén. Ügyfeleik elsősorban a gyártó- és feldolgozóüzemek, hajóépítő üzemek, kikötők és terminálok. Feladatok: A villamos és gépészmérnökökből álló tervező csapat, villamos csoportjának tagjaként emelőberendezések villamos rendszereinek tervezése A meglévő villamos rendszerek módosításának megtervezése, egyedi alkalmazásnak megfelelő kiegészítése, vagy optimalizálása Átadási tervdokumentációk készítése Az értékesítő és szerviztechnikus kollégák műszaki támogatása Szükség esetén részvétel a helyszíni felmérésekben Környezetbarát és energiatakarékos megoldások beépítése Együttműködés társosztályokkal projektekkel kapcsolatos, illetve termékekkel kapcsolatos minőségi és mennyiségi kérdésekben Reklamációk rendezésének támogatása Kapcsolattartás megrendelőkkel, alvállalkozókkal, gyártókkal, beszállítókkal   Elvárások: Felsőfokú műszaki végzettség (villamosmérnök) 3+ év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Középszintű angol nyelvtudás MS Office magabiztos használata B kategóriás jogosítvány   Előnyök: Multinacionális környezetben szereztél tapasztalatot Ismered a következőket: EPLAN, E3 Erős projektszemléleted van Hasonló iparágban szereztél tapasztalatot   Amit kínálunk: Motiváló juttatások Cafetéria Laptop, telefon Szakmai fejlődési lehetőség, tréningek Hosszú távú karrier lehetőség Jó hangulatú, dinamikus, közvetlen csapat Multinacionális környezetbe ágyazott családias légkör
BucharestIlfov Permanent Jan 26, 2022 Finance Manpower Romania is recruiting a Senior Consultant - Financial Modelling for one of its clients. Our client is one of the world’s leading providers of Audit, Tax and Advisory services. The position is based in Bucharest and is 100% on-site. What will you do? As a member of our team, you will work in teams of typically 2-5 consultants, on a variety of topics, applying your skills in projects with high strategic importance for clients. You will work closely with case team members and clients, drawing on their business knowledge to help drive analysis. As you acquire experience, you will be given end-to-end responsibility for owning a project “module”, from articulating the problem, creating hypotheses for the solution, collecting and analyzing data, and presenting your results to clients as part of the wider project team. The types of projects you will be working on will include: Corporate finance. M&As and valuation. Regulatory strategy. Corporate strategy. What are we looking for? We seek passionate, open-minded individuals with a wide range of academic backgrounds, work experiences, perspectives, thinking styles, and expertise. We’re looking for exceptional talent from consulting or industry to join us with: 2 – 5 years of work experience (preferably in an advisory role), covering financial modelling projects. Experience with valuation, financial analysis and/or accounting. Knowledge of the energy sector would be a plus. Excellent analytical and quantitative problem solving skills. Experience with VBA would be a plus. Ability to communicate complex ideas effectively – both verbally and in writing – in Romanian and English. Ability to work both autonomously and collaboratively in a team environment. What do they offer? A fast paced environment and an extraordinary team with great mentoring opportunities. The possibility to fulfill your potential through various training courses and gain additional professional qualifications. Career advancement opportunities.
BucurestiIlfov Permanent Jan 26, 2022 Industry experience ManpowerGroup Romania is recruiting a Operations Leader for one of its clients, a multinational company operating in the field of cigarette production. The job location is in Bucharest / Otopeni and is 100% on-site. Requirements: · College /University: Bachelor/ Master in Engineering, Business Administration, Management or equivalent education; · 5 years’ experience in production area within FMCG, pharmaceutical or similar industry of which at least 3 years in a managerial role; · Good understanding of the production processes, at theoretical and practical level; · Highly skilled in using PC. MS Office; · Fluency in Romanian and English. Responsibilities: · Applies the OPEN/LEAN Management philosophy, principles and tools to our client's production; · Challenge the status-quo and inspire Business Unit Managers to lead the change; · Build continuous improvement culture; · Coordinate with other Business Units to ensure effective cooperation and mutual support in order to ensure best possible service to markets; · Develop and implement a culture of compliance and continuous improvement of the business processes and of the management system in compliance with ISO 9001 & 14001 requirements, all local laws and regulations, PMR EHS&S principles,Policies and Procedures; · Control to assure that the safety procedures are abided by in order to safeguard employees against potential hazards and thus contribute to minimizing accident risks; Benefits: · Competitive salary; · Life insurance; · Medical insurance; · Holiday vouchers; · Additional days off; · Transport to and from the factory in Otopeni; · Dining at the canteen; · 7card pass; · Relaxation room / Coffee and water; · Financial support (marriage, birth, funeral); · Annual Allowances.
BucurestiIlfov Permanent Jan 26, 2022 Industry experience Manpower is recruiting a Sustainability Leader for one of its clients, a multinational company operating in the field of cigarette production. The job location is in Bucharest / Otopeni. Requirements: College/University degree in Science/Engineering. Major in Sustainability (Safety Engineering, Industrial Hygiene, Environment Engineering) subjects is preferred; Proper qualification as per local legal requirements; 1-5 years experience in a manufacturing environment with a detailed understanding of legal requirements and applicable standards (e.g. ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 50001); Ohsas 18001 and ISO 14001 knowledge; Good understanding of the production processes, at theoretical and practical level; Highly skilled in using PC. MS Office; Fluency in Romanian and English. Responsibilities:
BucurestiIlfov Permanent Jan 26, 2022 IT Manpower is recruiting a Digital Solutions Portfolio Coordinator for one of its clients, a multinational company operating in the field of cigarette production. The job location is in Bucharest / Otopeni. Requirements: College /University: Bachelor/ Master in Engineering/IT , Business Administration, Management or equivalent education; 5 -8 years’ experience in production/IT area within FMCG, pharmaceutical or similar industry of which at least 3 years in project management for Digital Projects; Experience in Project management for Digital Projects; Experience launching digital capabilities to frontline colleagues; Passioned about Digitalization; Fluent in English, PC literate; Responsibilities: Manage portfolio of Digital Projects implementation; Drive multiple projects simultaneously; Build strategy to develop digital capabilities in line with Global Programs (MoF); Part of DIGI Pillar & WPI Pillar; Partner to deliver new capabilities and tools to increase digital knowledge, do-it-together connection points and strategies to drive digital adoption; Work effectively with people and teams at all levels of the organization, simplifying complex concepts into easily understandable solutions and articulating a holistic performance story for ongoing activities; Benefits: Competitive salary; Life insurance; Medical insurance; Holiday vouchers; Additional days off; Transport to and from the factory in Otopeni; Dining at the canteen; 7card pass; Relaxation room / Coffee and water; Financial support (marriage, birth, funeral); Annual Allowances.
ErcsiPest Permanent Jan 26, 2022 Engineering Partnerünkről: Japán tulajdonban lévő autóalkatrészgyártó cég, melynek termékei kiemelt fontosságúak és minőségűek az autógyártásban. A cégcsoporton belül alkalmazott folyamatoknak köszönhetően világszinten jól ismert piacvezető cégeket mondhat ügyfeleinek. Főbb termékei: vezérműtengelyek, lengőkarok, gömbcsuklók, kerékagyak, differenciálművek és ezek részegységei. A vállalat további fejlesztése részeként keresnek új munkatársat: MINŐSÉGÜGYI MÉRNÖK pozícióba. Feladatok: Vevői és beszállítói auditok tervezése és megvalósítása Belső folyamat és rendszerauditok tervezése és megvalósítása Gyártósorok és társosztályok auditokra való felkészítése Oktatások szervezése és lebonyolítása Minőségügyi rendszer folyamatos fejlesztése A vállalat folyamatgazdáinak támogatása Elvárások: Felsőfokú műszaki végzettség Autóipari szabványok ismerete, auditori képesítés (IATF 16949; VDA) Kommunikációs szintű angol nyelvtudás Kitűnő problémamegoldó készség Előnyök: Német nyelvtudás Vevői minőségügyi rendszerek ismerete (Audi, VW, Jaguar Land Rover, Suzuki, Honda, Magna) ISO 14001 ismeretek ISO 50001 ismeretek Amit kínálunk: Versenyképes bejelentett bér Átlagon felüli munkába járási költségtérítés Teljesítményalapú bónusz Cafeteria juttatás Kedvezményes meleg étkezés Változatos munka multinacionális vállalati környezetben Szakmai fejlődési lehetőség  
BudapestPest Permanent Jan 25, 2022 Sales, marketing, customer service Aboul our partner: Our telecommunications service partner company is now looking for a Communication Specialist colleague. Tasks: Drive the communications strategy Develop and implement various communication tactics Utilize multiple communications channels to maximize user engagement and experience End-to-end newsletter management (research, creation, distribution) Develop and maintain Salesforce Portal  Deliver relevant and targeted communication aligned with business and audience needs Create and deliver creative content in a timely and appropriate manner Maintain relationships with numerous stakeholders Requirements: 1-3 years of experience in a similar position (creating engaging contents, newsletters preferably within B2B environment) Strong business English language knowledge Ability to manage multiple communication channels Outstanding stakeholder management Ability to work with tight deadlines Advantages: More than 3 years of experience in similar position Knowledge of Salesforce What we offer: A dynamic environment and a collaborative community Access to internal trainings and external trainings A supportive internal coaching and mentoring culture; Laptop and mobile phone Cafeteria package; Health insurance package Hybrid work model
BudapestPest Permanent Jan 25, 2022 Logistics and Purchasing Partnerünkről: Magyarországon 2002 óta tevékenykedő, intermodális szállítmányozásra szakosodott logisztikai partnervállalatunk részére keresünk egy tengeri vagy vasúti szállítmányozásban tapasztalt, értékesítési szemlélettel rendelkező kollégát. Feladatok: vasúti szállítások szervezése, koordinálása, teljes körű lebonyolítása kapcsolattartás hazai és külföldi megbízókkal és alvállalkozókkal árképzési feladatok ellátása kapcsolati háló építése és új megbízások megszerzése szállításokhoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása társosztályokkal való együttműködés pénzügyi eredmények és számlák ellenőrzése átláthatóság és nyomon-követhetőség fenntartása adminisztrcióval   Elvárások: középfokú / felsőfokú végzettség (előny: logisztika) intermodális, preferáltan vasúti vagy tengeri szállítmányozásban szerzett, legalább 2 éves tapasztalat értékesítésben szerzett tapasztalat előnyt jelent magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban ügyfél- és eredményorientált gondolkodásmód talpraesett, magabiztos munkavégzés motiváltság, proaktivitás csapatmunka, ám az önálló munkától se riadj vissza Amit kínálunk: alkalmazotti jogviszony hosszú távra versenyképes fizetés + havi prémium mobiltelefon, laptop bejárási támogatás, rugalmas munkaidő modern munkakörülmények fejlődési lehetőség fiatalos környezet, családias légkör a munkavégzés helye: Budapest
BrasovBrasov Permanent Jan 21, 2022 Other Area(s) 1. Prospectarea pietei, desfasurarea activitatii de merchandising, negocierea conditiilor de vanzare, derularea vanzarii bunurilor, asigurarea de servicii postvanzare si monitorizarea comenzilor clientilor din portofoliu. 2. Te vei asigura ca intreaga paleta de produse si servicii este comunicata si inteleasa de clientii din portofoliu. 3. Vei prelua comenzile, vei oferi suport tehnic, vei face recomandari de produse si servicii relevante nevoii clientului, vei negocia preturi, termene si conditii si te vei asigura ca tot ce ai agreat cu clientul este respectat, atat de acesta cat si de companie. 4. Te vei asigura ca marfa comandata de client este livrata conform asteptarilor clientilor si in timpul solicitat de acestia (in conditiile agreate si de catre companie bineinteles) 5. Te vei asigura ca in zona arondata cota de piata a companiei creste continuu, fara a neglija insa profitabilitatea si incasarea createlor la timp. 6. Iti vei seta pentru fiecare client obiective SMART (Simple / Measurable / Achievable / Relevant / Time bound) si vei urmari atingerea acestora. 7. Vei stabili un plan de vizite astfel incat sa poti acoperi efficient zona geografica arondata si sectorul de business delegate 8. Te vei asigura ca numarul clientilor atat recurenti cat si noi, din portofoliul tau, creste continuu 9. Te vei asigura ca tranzactiile si recuperarea creditelor din piata se va face conform procedurilor din politica de credit 10. Esti responsabil cu implementarea zonala a tuturor promotiilor si strategiilor decise la nivel de Distribution Center si/sau Product Manager. 11. Esti responsabil cu urmarirea si analiza pietei de constructii din segmental de business si zona geografica arondate. Trebuie sa intelegi trendurile, sa analizezi potentialul si sa vi cu propuneri pentru cresterea vanzarii produselor si serviciilor companiei. 12. Trebuie sa cunosti din timp cine sunt concurentii si sa fi mereu la curent cu noutatile, informarile, ofertele acestora, informatii pe care le vei sintetiza intr-un market report lunar sau la nevoie, mai repede. 13. Esti invitat sa vi mereu cu sugestii, propuneri pentru cresterea vanzarilor companiei 14. Impreuna cu Distribution Center Head vei monitoriza, analiza si vei pune in opera actiunile stabilite. In acelasi timp te vei concentra conform strategiei companiei, pe sectorul de companii mici si mijlocii, fara a neglija clientii mari. 15. Vei raporta direct catre Distribution Center Head si in acelasi timp, informatiile relevante le vei comunica Product Managerilor.    
GyőrGyor-Moson-Sopron Permanent Jan 21, 2022 Finance Partnerünkről: Ha szeretsz önállóan dolgozni és beosztani a saját idődet, ez a lehetőség neked szól! Amerikai tulajdonú multinacionális partnerünk 100 éves múltra tekint vissza. Az autó és járműipart sikeresen szolgálják ki üzemanyag tartályok előállításával a világ 29 országában. Szeretettel várják új kollégájukat Könyvelő pozícióba. Feladatok: Bejövő és kimenő számlák könyvelése Tárgyieszköz nyilvántartás Adóbevallások, statisztikák elkészítése Elvárások: Középfokú végzettség Legalább alapfokú angol nyelvtudás szóban és írásban 3 év mérlegképes könyvelői tapasztalat, ebből minimum 1 év multinacionális környezetben szerzett tapasztalat Kreatív, proaktív, talpraesett személyiség Amit kínálunk: Versenyképes bér Cafetéria Bejárási támogatás Önálló munkavégzés Kiváló munkakörülmények Fiatal, dinamikus csapat Fejlődési lehetőség Képzési lehetőségek Rugalmas munkaidő Heti 1-2 nap Home Office Családias, jó hangulat Stabil, nemzetközi háttér Nyitott vezetőség Magyarországon egyedülálló különleges technológia a gyáregységben
BucurestiBucuresti Permanent Jan 20, 2022 Project Manager MANPOWER recruteaza Buyer pentru unul dintre clientii nostri, lider pe piata furnizorilor de articole de bricolaj din Romania.  Cerinte: Studii superioare; Experienta anterioare pe o pozitie similara (achizitii produse non-food); Cunostinte MS Office la nivel avansat; Cunostinte de limba engleza la nivel mediu/ avansat; Permis de conducere categoria B; Capacitate de identificare noi furnizori, intretinere si dezvoltare a relatiilor cu acestia; Studii profil economic/ tehnic – constituie un avantaj; Cunostinte SAP/ Oracle EBS constituie un avantaj. Responsabilitati: Gestionarea si dezvoltarea gamelor de produse alocate ; Negocierea contractelor si conditiilor contractuale cu furnizorii pentru segmentul alocat ; Responsabil de mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii ; Asigura interfata cu furnizorii pentru toate aspectele legate de produse, livrare, termene, pret, etc ; Achizitionarea de bunuri si servicii utilizand cele mai bune practici ; abordari si tehnici de cumparare ; Evalueaza furnizorii in baza unor criterii obiective cu scopul de a aplica politica si strategia companiei; Analizeaza si monitorizeaza gamele de produse, actiunile comerciale si proiectele implementate pe perimetrul sau ; Colaboreaza cu celelalte departamente si livreaza catre acestea, in functie de necesitati, informatii legate de comenzi si filtrarea lor pe proiecte ; Analizeaza si centralizeaza comenzile date si urmareste procestul pana la livrarea finala, asigurandu-se de conformitatea marfii in raport cu specificatiile din comanda. Beneficii: Salariu competitiv si bonusare in functie de realizarile companiei; Masina de serviciu; Al 13-lea salariu; Tichete de masa; Mediu de lucru dinamic si modern; Stabilitate si oportunitati de dezvoltare profesionala. Program de lucru: L – V: 09:00 – 17:30.
BucurestiBucuresti Permanent Jan 20, 2022 Office MANPOWER recruteaza Asistent Manager – Director Vanzari pentru unul dintre clientii nostri, lider pe piata furnizorilor de articole de bricolaj din Romania. Cerinte: Cunostinte foarte bune de operare PC, in special pachetul MS Office; Cunostinte de limba engleza la nivel mediu/ avansat; Capacitate foarte buna de planificare, organizare si sinteza; Multitasking si atentie la detalii; Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; Abilitati excelente de comunicare, diplomatie, lucru in echipa, organizare si prioritizare; Experienta in zona de Inventory si cunostinte privind Aplicatiile Oracle EBS sau SAP – constituie un avantaj; Studii superioare si experienta intr-o pozitie similara – constituie un avantaj.   Responsabilitati: Gestionarea task-urilor Directorului National de vanzari; Raportarea saptamanala/ lunara a rezultatelor vanzarilor; Coordonarea echipei de vanzari; Analiza indicatorilor de performanta si propunerea solutiilor; Efectuarea sondajelor (vanzari, produse) in randul colaboratorilor; Asigurarea unui flux eficient de informatii intre sediul central si punctele de lucru; Asigurarea unui flux eficient de informatii intre departamentul de vanzari si celelalte departamente; Dezvoltarea si centralizarea materialelor publicitare si promotionale; Rapoarte zilnice, saptamanale, lunare, trimestiale; Coordonarea si monitorizarea saptamanala a campaniilor; Participa impreuna cu echipa la evenimente de profil. Postul NU include sarcini de secretariat!   Beneficii: Salariu competitiv si bonusare in functie de realizarile companiei; Al 13-lea salariu; Tichete de masa; Mediu de lucru dinamic si modern; Stabilitate si oportunitati de dezvoltare profesionala.   Program de lucru: L – V: 09:00 – 17:30.
BucurestiBucuresti Permanent Jan 20, 2022 Project Manager MANPOWER recruteaza Manager pentru unul dintre clientii nostri, lider pe piata furnizorilor de articole de bricolaj din Romania. Cerinte: Studii superioare in domeniul tehnic; Persoana organizata, atenta la detalii; Capacitate de lucru cu termene limita; Bune abilitati de organizare, coordonare, analiza si decizie; Abilitati de manager si leadership; Experienta in vanzari in domeniul instalatiilor sanitare si termice; Cunoasterea pachetulului MS Office – nivel mediu/ avansat. Cunostinte de limba engleza la nivel mediu/ avansat; Permis de conducere categoria B; Cunoasterea legislatiei aferente domeniului de activitate - constituie un avantaj.   Responsabilitati: Conduce proiecte de dezvoltare de produse; Coordoneaza si supervizeaza activitatea din departamentul tehnic – Laborator testare si service; Incurajeaza creativitatea in echipele de cercetare si dezvoltare; Coopereaza indeaproape cu managerii de produs pentru a asigura concentrarea asupra clientilor si stabilirea costurilor vizate; Coordoneaza echipa de grafica pentru a asigura un design consecvent al marcii a gamelor de produse; Dezvolta, implementeaza si controleaza regulat proceduri si instructiuni de lucru in aria de responsabilitate; Intocmeste rapoarte specifice privind activitatea desfasurata.   Beneficii: Salariu competitiv si bonusare in functie de realizarile companiei; Masina de serviciu; Al 13-lea salariu; Tichete de masa; Mediu de lucru dinamic si modern; Stabilitate si oportunitati de dezvoltare profesionala. Program de lucru: L – V: 09:00 – 17:30.
FótPest Permanent Jan 19, 2022 Blue collar Partnerünkről: Egy ipari csomagoló anyag tervező és gyártó, Fóton található partnerünk megbízásából keresünk operátor munkatársakat. Feladatok: Munkafolyamatok pontos elvégzése a meghatározottak alapján Betanítást követően félautomata és automata gyártóberendezések szakszerű kezelése (stancológép, hegesztőgép, összeállító sor) Betanítást követően kézi gyártóműveletek végzése pl.: egyedi tervezésű raklapok gyártása Az adott gyártási folyamat során keletkező termékek megfelelő minőségének biztosítása, majd azok regisztrációja A gyártási folyamatok során keletkezett hulladékok szelektív gyűjtése Az üzemvezető által adott munkautasítások elvégzése és betartása Elvárások: 8 általános iskolai végzettség Monotóniatűrő képesség Álló helyzetű munkavégzés tűrése Előny: Műszaki ismeret vagy végzettség Gyártásban szerzett tapasztalat Amit kínálunk: Versenyképes bérezés Modern munkakörnyezet Cafeteria Havi bónuszok Vállalati buszjárat (Újpest-központ) Munkavégzés helye: Fót
BudapestBudapest Temporary Jan 19, 2022 Logistics and Purchasing About our partner Our partner who is market leader in Hungary in veterinary products and solutions is looking to recruit Logistics and Distribution Assistant to their office in Budapest. Responsible for logistics and distribution functions, which may include, but are not limited to coordinate communication between production, sales and distribution stages to promote a healthy and efficient supply chain. Manage integrated processes among internal functions such as operations, procurement and logistics, warehousing and customers. Responding to customer inquiries and referring clients to the proper channels. Promotes alignment by understanding and communicating customer needs and requirements throughout the organization. Works in the area of shipping, receiving, stock management and customer service, supports logistics specialists in all aspects of the supply chain operations Tasks Demand planning Supply planning & Stock management 3PL management Reporting Customer support System & Other tasks Requirements Typically has min 3 years’ previous experience in relevant role at a multinational company Have qualification at ‘higher education’ level Good command of English Computer literate with intermediate/advanced skills in Microsoft Office, especially Excel SAP knowledge is an advantage Strong analytical and priority management skills, the ability and willingness to keep learning A team player, who is able to work autonomously Sense for initiatives and overall coordination of projects and activities
BudapestPest Permanent Jan 18, 2022 Blue collar Partnerünkről: Partnercégünk egy globális szolgáltató vállalat, aki kifejezetten autóipari ügyfelekre specializálódtak és technológiai alapú üzleti folyamatokkal foglalkoznak. Bővülés miatt keresnek erős német nyelvtudással rendelkező Műszaki helpdesk specialista munkatársakat. Feladatok: Kereskedőktől és szervízektől érkező megkeresések fogadása Műszaki útmutatás és technikai segítségnyújtás a kereskedőknek és a hivatalos szervízeknek Hozzájárulás a jobb első alkalommal történő javításokhoz, ügyfelek elégedettségének növelése, javítások számának csökkentése Az ügyek időben történő eszkalációja (az ügyfél igényei szerint Részvétel képzésben/termékinformáció-cserében Egyéb megbízások teljesítése (felelősség a felszerelésekért, szakirodalomért, ügyfél adatrendszereiért, elemzésekért, vizsgálatért, ISO9000 stb.) Adatok terjesztése más Helpdesk munkatársak / Helpdesk mérnökök / Projektmenedzsment / Ügyfél felé Kapcsolattartás kereskedőkkel, csapatvezetőkkel, projekmenedzsmenttel a gyártási folymatok támogatása érdekében Részvétel a jármű műszaki értékelésébe Elvárások: Gépjárműipari tapasztalat (ideális esetben márkakereskedésben vagy műhelyben) Magabiztosság műszaki problémák megoldásába Garanciális eljárásokban való jártasság Magas szintű német nyelvtudá Középszintű angol nyelvtudás Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség kezdeményező, motivált, lelkes, proaktív személyiség Amit kínálunk: Lehetőség a piac egyik legnagyobb OEM-jével való együttműködésre Rendszeres képzés és hozzáférés a globális karrierlehetőségekhez/karrier előrelépé Modern iroda Budapesten Hibrid munkavégzési lehetőség Professzionális, de nyugodt munkakörnyezet
Budapest Permanent Jan 18, 2022 Blue collar Partnerünkről: Partnerünk 30 éves múlttal rendelkező, gumiabroncsok kis- és nagykereskedelmi forgalmazásával foglalkozó innovatív cég. Palettájuk folyamatosan bővül, jelenleg több, mint 50 márka termékei állnak a vásárlók rendelkezésére. Feladatok: szezonális és szezonon kívüli gumiszerelő munkák ellátása műhelyrend fenntartása Elvárások: problémamegoldó képesség önálló munkavégzés megbízhatóság precizitás releváns szakmai tapasztalat Amit kínálunk: cafeteria céges telefon -és tablethasználat céges autóhasználat stabil, hosszútávú munkalehetőség remek, összetartó társaság; családias hangulat munkavégzés helye: Vecsés
GhimbavBrasov Permanent Jan 17, 2022 Finance Pregătire (studii și calificări speciale):   Studii superioare în domeniul economic   Experienţă necesară:   Min. 5 ani experiență în domeniu Capacitate de înţelegere şi rezolvare a problemelor Capacitatea de culegere, clasificare şi interpretare a datelor Capacitatea de a redacta rapoarte Abilitatea de a lucra cu documente Bună capacitate de organizare Abilitati de comunicare Certificare ACCA /contabil autorizat Cunoastere legislate fiscala locala Coordonare activitate departament contabilitate Abilitati management/leadership   Cunoştinţe speciale necesare: Operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook), Operare SAP, Cunostinte programe declaratii fiscale   Cunoştinţe de limbă: Engleză – nivel bun conversațional și scris       Atribuțiile și responsabilitățile postului:   Intocmirea si depunerea raportarilor financiare (31.12.2xxx respectiv 30.06.2xxx si situatiilor financiare anuale) Intocmirea balantei de verificare locale Calculul si intocmirea declaratiilor referitoare la impozitul pe profit (trimestrial /anual) Intocmirea declaratiilor lunare fiscale:declaratia 100/decontul de TVA (300) /Declaratia privind achizitiile si vanzarile intracomunitare (390)/Declaratia 394 si orice alte declaratii solicitate de autoritatile fiscale/legislatia fiscala/autoritatile locale  Intocmirea si depunerea declaratiilor solicitate de Institutul National de Statistica (Instrastat, Indicatori pe termen scurt in industrie etc) Intocmirea raportarilor lunare , trimestriale si anuale catre ARFCO Intocmirea si depunerea declaratiilor solicitate de catre BNR Intocmirea si depunerea declaratiilor catre fondul de mediu Intocmirea si depunerea gestiunii deseurilor Sustinerea controalelor din partea autoritatilor fiscale (ANAF, AFM, Garda de mediu) respectiv a auditurilor statutare Suport in organizarea activitatii de control intern conform cerintelor legislatiei locale respectiv cerintelor grupului (controlling check list/minimum ) Coordonarea activitate contabilitate astfel incat sa fie aliniata si armonizata cu legislatia economica /fiscala Implementarea modificarilor legislative relevante pentru activitatea desfasurata de companie Organizare inventar anual Intocmirea planului saptamanal de plati in functie de prioritati si disponibilitati cu verificarea facturilor care urmeaza a fi achitate respectiv verificarea ordinelor de plata introduse in sistem de catre accountant Intocmirea protocolului anual de numerotare documente Reevaluare cladire la fiecare 3 ani pentru taxe locale Diverse rapoarte solicitate de catre business respectiv legislatia locala Suport in implementarea cerintelor GAP and GFMP Intocmirea si mentinerea manualului de politici contabile Organizarea de training-uri tehnice Organizare activitate contabilitate tara , cele 2 locatii Timisoara si Ghimbav Raspunde pentru indeplinirea obiectivelor/indicatorilor de performanta stabiliti si participa la procesul de evaluare periodica a realizarii acestora Respecta cu strictete atat prevederile din Regulamentul intern si Contractele de confidentialitate cat si din procedurile si documentatia emisa intern si de catre grup referitoare la Protectia Datelor cu Caracter Personal, precum și procedurile privind securitatea informatica Respecta indatoririle ce ii revin in legatura cu Normele de sanatate si securitate in munca, PSI, regulile stabilite prin regulamentele si procerurile interne si ROI Angajatul cunoaste si respecta indatoririle ce ii revin in relatie cu politica, manualul, procedurile, instructiunile de lucru ale sistemului de calitate si de mediu conform ISO 9001 si ISO 14001.
Permanent Jan 17, 2022 Sales, marketing, customer service Partnerünkről: Európa piacvezető non-food kereskedelmi vállalatának megbízásából keressünk Területi Vezetőt Nyugat Magyarország területére. Feladatok: A felelősségi területhez tartozó üzletek forgalmának, eredményének és költségeinek optimalizálása Az üzletek szervezése és vezetése a diszkont-koncepció szerint 50-70 munkatárs vezetése, fejlesztése és koordinálása Üzletnyitások teljeskörű koordinálása, levezénylése Értékesítést növelő intézkedések megvalósítása Revíziós feladatok ellátása és ellenőrzése Elvárások: Minimum középfokú végzettség Számítógépes felhasználói ismeretek Kiskereskedelemben szerzett üzletvezetői vagy területi vezetői tapasztalat elsősorban az élelmiszer- vagy non-food diszkont területen Tárgyalóképes német nyelvtudás szóban és írásban Magabiztos fellépés és kommunikáció Nagyfokú tanulási készség, terhelhetőség Rugalmasság, lojalitás és mobilitás Önállóság, belső motiváltság Vezetői engedély és gépjárművezetői tapasztalat Amit kínálunk: Versenyképes bér Céges autó magánhasználatra is Széleskörű betanítási program Ausztriában Biztos munkahely egy nemzetközi vállalatnál
BudapestBudapest Permanent Jan 13, 2022 Education teszt
BudapestPest Permanent Jan 12, 2022 Engineering About our company: Our partner company is a leading, global provider of technology-enabled business process outsourcing services to automotive manufacturers is looking for Technical Helpdesk Agents.  Tasks: Provide guidance and technical instruction to Dealers and Authorised Repairers Provide contacts with prompt technical assistance and complete accurate resolution information Accept enquiries from Authorised Dealers and Repairers via a Comms / Systems entry methodology Contribute to Right-First Time fixes, increasing Customer Satisfaction, and reduced Repeat Repairs / Visits Participate in training / product information exchange and in "hands on " technical vehicle evaluation Accept other assignments (responsibility for items of equipment, literature, Customer data systems, analysis, investigation, ISO9000 etc.) Write and circulate data to other Helpdesks / Helpdesk Engineers / Project Management / Customer Keep contacts with Dealer personnel / staff at all levels to support design, development and manufacturing processes Requirements: Experience in automotive (dealership or workshop) Confidence in warranty procedures and technical concern resolution Strong automotive knowledge Fluent in German Conversational level in English Good verbal and written communication skills strong customer focus and business acumen Attention to details and commintment to the brand Enthusiastic, flexible, motivated and proactive personality Strong organizational and time management skills Advantages: Aftersales retail experience is an advantage) Experience having worked with a high-performance, collaborative, constructive peer group is an advantage What we offer: Professional and flexible working environment, including regular home office Regular training and access to global career opportunities Regular social events Modern office situated in Budapest
SzékesfehérvárFejér Permanent Jan 11, 2022 Blue collar Partnerünkről: Partnerünk 30 éves múlttal rendelkező, gumiabroncsok kis- és nagykereskedelmi forgalmazásával foglalkozó innovatív cég. Palettájuk folyamatosan bővül, jelenleg több, mint 50 márka termékei állnak a vásárlók rendelkezésére. Feladatok: házipénztár kezelése az integrált rendszerben (készpénzes kiadások, bevételezés, záró pénzkészlet elszállítása, értékesítők elszámoltatása, pénztárjelentés leadása) számlázási feladatok ellátása kimenő és bejövő számlák rendszerezése, egyeztetése, átadása könyvelésre munkaidő beosztással kapcsolatos ügyintézés, jelenléti ív kezelése egyéb adminisztratív tevékenységek (kimutatások készítése, stb) Elvárások: pénzkezelésben szerzett tapasztalat ügyfélorientáltság MS Office ismeret rugalmasság monotonitás tűrés Amit kínálunk: cafeteria céges telefonhasználat bejárási költségtérítés stabil, hosszútávú munkalehetőség remek, összetartó társaság; családias hangulat
SzékesfehérvárFejér Permanent Jan 11, 2022 Blue collar Partnerünkről: Partnerünk 30 éves múlttal rendelkező, gumiabroncsok kis- és nagykereskedelmi forgalmazásával foglalkozó innovatív cég. Palettájuk folyamatosan bővül, jelenleg több, mint 50 márka termékei állnak a vásárlók rendelkezésére. Feladatok: beérkező ügyfelek kiszolgálása kapcsolattartás a nagykereskedelmi partnerekkel üzletkötő kollégák munkájának támogatása beérkező telefonhívások kezelése árajánlatok kidolgozása gumiabroncsok beszerzése és értékesítése vevői megrendelések kezelése Elvárások: 3 év értékesítésben szerzett tapasztalat magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban ügyfél orientáltság, fejlett kommunikációs készség terhelhetőség határozott, hiteles fellépés önálló, felelősségteljes munkavégzés MS Office középszintű ismerete Amit kínálunk: cafeteria céges telefonhasználat bejárási költségtérítés stabil, hosszútávú munkalehetőség remek, összetartó társaság; családias hangulat
NagykőrösPest Permanent Jan 11, 2022 Blue collar Partnerünkről: Partnerünk Japán első számú elektronikai termékeket gyártó vállalatcsoportjába tartozó cég. Fő profiljuk az ipari elektronikai és autóipari egységek bérgyártása. Feladatok: Végrehajtja maradéktalanul a felettes által kiadott feladatokat, valamint a vonatkozó munkautasításokat, műveleti utasításokat Felügyeli a teszt és forrasztó berendezések működését, betartatja a rájuk vonatkozó előírásokat és szabályokat Eszköz, berendezés ellenőrzéseket végez a vonatkozó utasítások szerint Eszköz használattal kapcsolatos visszajelzéseket ad a termelési dolgozók számára. Jelentéseket készít a berendezések állapotáról, hibáiról. Műszak váltáskor maradéktalanul átadja a szükséges információkat a következő műszaknak. Modell váltáskor maradéktalanul végrehajtja a vonatkozó előírásokat. Betartja maradéktalanul az integrált irányítási rendszer által előírt feladatokat, követelményeket Betartja a biztonsági előírásokat (munkavédelem, vagyon és tűzvédelem), az előírt egyéni védőeszközöket használja. Ha nem megfelelő egyéni védőeszközt, vagy balesti veszélyforrást talál, akkor azt maradéktalanul jelzi a felettesének Betartja a környezetvédelmi előírásokat, utasításokat, szelektív hulladékgyűjtésre vonatkozó előírásokat Elvárások: Pontos, precíz munkavégzés 3 műszakos munkarend vállalása Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Amit kínálunk: Tiszta, modern munkakörnyezet Bejárás támogatása Béren kívüli juttatások (Szép kártya, bónuszok) Mt. szerinti műszakpótlék
nagykőrösPest Permanent Jan 11, 2022 Blue collar Partnerünkről: Partnerünk Japán első számú elektronikai termékeket gyártó vállalatcsoportjába tartozó cég. Fő profiljuk az ipari elektronikai és autóipari egységek bérgyártása. Feladatok: Analizálja és megjavítja a termelés során keletkező hibás egységeket, betartatja a rájuk vonatkozó előírásokat és szabályokat A hibákkal kapcsolatos visszajelzéseket ad a termelési dolgozók számára. Jelentéseket készít a hibás egységekről. Javaslatokat tesz az ismétlődő hibák megszüntetésével kapcsolatban. Műszak váltáskor maradéktalanul átadja a szükséges információkat a következő műszaknak. A munkavállaló baleset veszély esetén azonnal leállíthatja a termelést és erről azonnal értesíti a felettesét. Elvárások: Pontos, precíz munkavégzés 3 műszakos munkarend vállalása Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Amit kínálunk: Tiszta, modern munkakörnyezet Bejárás támogatása Béren kívüli juttatások (Szép kártya, bónuszok) Mt. szerinti műszakpótlék
Nagykőrös Permanent Jan 11, 2022 Blue collar Partnerünk Japán első számú elektronikai termékeket gyártó vállalatcsoportjába tartozó cég. Fő profiljuk az ipari elektronikai és autóipari egységek bérgyártása. Feladatok: Hiba analizálása és rendszerben történő regisztrációja Termék javítása a vonatkozó előírások alapján Együttműködés a QA és termelési mérnökséggel Maradéktalanul végrehajtja a felettes által kiadott feladatokat, valamint a vonatkozó munkautasításokat, műveleti utasításokat Elvárások: Pontos, precíz munkavégzés 3 műszakos munkarend vállalása Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Amit kínálunk: Tiszta, modern munkakörnyezet Bejárás támogatása Béren kívüli juttatások (Szép kártya, bónuszok) Mt. szerinti műszakpótlék
nagykőrösPest Permanent Jan 11, 2022 Blue collar Partnerünkről: Partnerünk Japán első számú elektronikai termékeket gyártó vállalatcsoportjába tartozó cég. Fő profiljuk az ipari elektronikai és autóipari egységek bérgyártása. Feladatok: Modellváltások termelési terv alapján történő végrehajtása Technikai és minőségügyi problémák elhárítása, adott esetben eszkalálása Részvétel a megelőző karbantartásokban Mérnökség munkájának támogatása új termék bevezetése során A gyártási terv betartása Jelentések, feljegyzések készítése Elvárások: Pontos, precíz munkavégzés 3 műszakos munkarend vállalása Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Amit kínálunk: Tiszta, modern munkakörnyezet Bejárás támogatása Béren kívüli juttatások (Szép kártya, bónuszok) Mt. szerinti műszakpótlék
SiófokSomogy Permanent Jan 7, 2022 Engineering Partnerünkről: Pályakezdőknek, junioroknak is szól ez a mérnöki álláslehetőség! Ha szeretnél olyan vállalatnál elhelyezkedni, ahol mindent megtanítanak a szakmáról, folyamatosan támogatják a fejlődésedet, béren felül cafetériát, 13-14. havi és sok más egyéb juttatást biztosítanak, élj a lehetőséggel! A magyarországi földgázszállító rendszer működtetése egyedi és izgalmas feladat. Csatlakozz Partnerünkhöz, építs hosszú távú karriert egy különleges szakterület megbecsült támogatójaként! Feladatok: A rendszerre vonatkozó egyensúlyi számítások elvégzése naponta/óránként Korrekciós javaslattétel Rendszeregyensúly megbomlás esetén számítások végzése az adott helyzetben kialakítható legoptimálisabb üzemmenet meghatározására A szállítórendszer kapacitásainak és a tényleges terhelési viszonyainak és üzemmeneteinek folyamatos figyelemmel kísérése Előrejelzések készítése a Rendszerirányító Központ számára a várható fogyasztási igények alapján a mindenkori szállítási feladat teljesítését költséghatékony módon biztosító hidraulikai üzemmenetek kialakításához (kompresszor fűtőgáz optimalizálás) Napi operatív, naturális számítógépes adatgyűjtés és feldolgozás A technológiában történő változások átvezetése a szimulációs rendszerbe Elvárások: Olaj-és gázmérnöki MSc, vagy Energetikusmérnök MSc végzettség Tárgyalóképes angol nyelvtudás Rendszerszemlélet Kompelx gondolkodásmód Precíz, munkája iránt elkötelezett személyiség Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Jó problémamegoldó és stressztűrő képesség B kategóriás jogosítvány Előnyök: Informatikai affinitás Gázszállító rendszer ismerete Gázipari tapasztalat Amit kínálunk: Pályakezdőknek álláslehetőség Versenyképes bér Cafetéria 13. és 14. havi juttatás Bejárási támogatás Sokrétű betanítás, tapasztalt kollégáktól, vezetőktől tanulás Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (nemzetközi konferenciák, tréningek) Karrierút Karácsonyi jutalom Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények Mobiltelefon, laptop Élet és balesetbiztosítás Modern irodai környezet Családias légkör Hosszú távú munkalehetőség  
Budapest Pest Permanent Jan 7, 2022 Sales, marketing, customer service Partnerünkről: Globális, több mint 20 országban működő távközlési szolgáltató partnervállalatunk támogatóközpontjába keresünk német nyelven beszélő Team Leader kollégát. Feladatok: Koordinálni a tevékenységeket az osztályok céljaival és teljesítményszintjeivel összhangban Segítséget nyújtani a menedzsmentnek Folyamatos beszámolót vezetni a csapat teljesítményéről Vizsgálni a lehetséges fejlesztési folyamatokat Felelős a csapata motiválásáért, teljesítményfokozásáért és összefogásáért, mindezt a cég irányelveleinek és előírásainak betartásával Felelős a Contact Centerrel valós idejű tevékenységéért és ügynöki termelékenységéért Részt vesz az operatív tervek elkészítésében és végrehajtásában Előadja a szervezeti és osztályi stratégia követelményeit a tájékoztatókon és csoporttalálkozókon Tanítani az ügynököket az értékesítési és keresztértékesítési lehetőségek azonosítására Az emberek problémáinak felismerése és kezelése, valamint a csapattagok támogatásának Követelmények: C1/C2 szintű német nyelvtudás Legalább B1 szintű angol nyelvtudás (a betanulás során német és angol nyelvű tréningek + programok használata) Több éves tapasztalat csapatvezetésben Erős verbális kommunikációs készség Magas problémamegoldó készség Motivált fejlődni és tanulni akaró személyiség Erős jelentési és elemzési készség Pozitív, lelkes hozzáállás Magas érzelmi intelligencia Előny az MS Office alkalmazások használatában való jártasság Megbízható internetkapcsolat MS Office alkalmazások használatában való jártasság Magas érzelmi intelligencia Amit ajánlunk: Motiváló juttatási csomag Stabil lehetőség hosszú távon Fejlődési lehetőség Cafetéria Egészségbiztosítási csomag Nemzetközi környezet Távmunka